Gå til innhold

Den virkelige Hitler. NB: STERKE BILDER!


pk2010

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er du kjent med den jødiske talmud som preker om at vi ikke-jøder er kveg ?

Nei, og eg seier heller ikkje at det bør tolererast. Ein ting eg ikkje skjønar er imidlertid korleis du på den eine sida kan rettferdiggjere jødehat pga ei bisetning i talmud

Kanskje du kan fortelle oss mere siden du har slik innsikt i Talmud?

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Du kan tenke deg så mange mennesker stuet inn på samme plass i slike leire. Alle driter og pisser på samme sted omtrent. Medisinen var ikke veldig utviklet heller og da sier det seg selv at folk dør av sult, tørst og sykdommer. Trenger ikke akkuratt å skyte eller gasse noen der.

Det er akkurat det jeg ikke kan, jeg kan ikke tenke meg til hvordan de skal ha det til at det var. Det er logistisk og fysisk sett en umulighet. Det hele er flirbart og komisk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er akkurat det jeg ikke kan, jeg kan ikke tenke meg til hvordan de skal ha det til at det var. Det er logistisk og fysisk sett en umulighet. Det hele er flirbart og komisk.

 

Ja, men du tar feil, uansett finnes det mer ekstreme eksempler som nevnt andre steder i historien hvor langt flere millioner mistet livet. Du har ikke vært der selv, og om du står der blandt flere mål med fangebrakker, og du ser på bilder hvor tett alle var stuet sammen og du ser hvor mange som egentlig får plass i bare EN brakke, så er det ikke sååå vanskelig å forestille seg. Det som er vanskelig å forestille seg er hvorfor det er så jæævli synd på jødene og hvorfor Hitler absolutt skal være den ondeste mannen i hele verdenshistorien. Tror du de brant alle likene i ovner? Hva er en fysisk umulighet? Det finnes hundrevis av massegraver, bevist på stedet og gjennom bilder, de bare lempet de ned i svære utgravde hull og helte på bensin.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det er akkurat det jeg ikke kan, jeg kan ikke tenke meg til hvordan de skal ha det til at det var. Det er logistisk og fysisk sett en umulighet. Det hele er flirbart og komisk.

 

Tror du de brant alle likene i ovner? Hva er en fysisk umulighet? Det finnes hundrevis av massegraver, bevist på stedet og gjennom bilder, de bare lempet de ned i svære utgravde hull og helte på bensin.

Noe slikt burde jo være lett å dokumentere, det burde jo da være levninger man kan gjøre undersøkelser på, men desverre så finnes det ikke noe slikt.

 

Så for å sitere deg: Ja, men du tar feil.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Leser du hva jeg skriver? Hvorfor bruke bensin når du alikevel skal begrave de? De bruker jo samme gropen flere ganger. Hvis du får informasjonen din fra Vigrid, så er det ikke noe poeng å diskutere noe som helst. Spørsmålet er ikke OM det var mulig at så mange mistet livet i disse leirene, spørsmålet er hvorfor akkuratt disse hendelsene er så MYE viktigere enn alle andre? Hvorfor er det det?

Lenke til kommentar

Hei.

 

Dette er ett viktig Tema du virkelig tar opp !.

 

Jeg er ikke Nazist eller noe i den duren !. Men jeg har mine meninger !.

 

Nå har jeg lest opp og ned i mente om dette med KZ-leier o.s.v, uten at jeg blir klokere for det....Annet enn at noe er meget feil..

 

Men jeg kan legge inn en Link : On Third Of The Holocaust

 

Det er mange småsnutter av videoer, som viser til flere kilder....

 

Se de, og bedøm deretter.

 

Forøvrig skal jeg gjøre mitt for at mine barn ikke skal reise til leirene, da det allerede er nok av feilaktige løgner ute og går !.

 

W_B

Endret av Wild Berries
  • Liker 6
Lenke til kommentar

Heisann

 

Mye rart å lese. Auschwitz kan nok neppe sammenlignes med Guantanamo Bay.

 

Auschwitz:

verksted.jpg

 

Guantanamo:

guantanamofanger.jpg

 

Så var det dette med Hitler. Jeg har nok et annet syn enn hva pk2010 har, men jeg er heller ikke enig i at Hitler var ond. Hvem var det som startet krigen? Slik jeg kan forstå det var det ikke Hitler. Historiebøkene innrømmer vel også dette: det var England som erklærte krig. I tillegg til jødenes krigserklæring i 1933 da.

 

Noen flere politisk ukorrekte fakta:

 

* England slapp 20 ganger så mange bomber på tyskerne som tyskerne slapp på England.

 

* De tyske fangeleirene hadde stort sett en mye høyere standard enn de alliertes fangeleire.

 

* Tyskerne kjempet i uniform og holdt seg til reglene for krigføring - mens de allierte benyttet seg i høy grad av geriljavirksomhet og ga katten i alt som hadde med regler å gjøre. Massevoldtekten av tyske kvinner var et godt eksempel på dette. Et annet var all mishandlingen av krigsfanger.

 

* Danmark hadde en mer rasistisk politikk enn Tyskland hadde ang. rasehygiene.

 

* Omlag 150.000 jøder kjempet i den tyske hæren. Og frivillige i tusentall fra mange forskjellige nasjoner sluttet seg til tyskerne for å kjempe på deres side i krigen.

 

* Noen av de høyest dekorerte offiserene i Tyskland var halvjøder og kvartjøder.

 

* Jødiske krigsveteraner fra første verdenskrig fikk særdeles god behandling i Theresienstadt.

 

* Jøder i nazi-Tyskland hadde lov å heise sionistflagget. Flagget som senere ble til Israels flagg.

 

* Ekteskap mellom tyskere og jøder som allerede var inngått før 1933 ble ikke brutt opp.

 

* Mange jøder fortsatte i helt vanlige jobber i nazi-Tyskland gjennom hele krigen.

 

* Nazi-Tyskland hjalp jøder å flytte til Palestina. Om enn i en begrenset målestokk.

 

* Det var et lønningssystem for de insatte i leirene. Fangene altså.

 

* Offiserer/soldater som mishandlet fanger ble straffet. Det samme gjaldt tyske soldater som hadde f.eks stjålet siviles eiendom. Om man fant ut at de hadde gjort det altså.

 

* Tyskerne samarbeidet med en god del arabere og asiater i løpet av krigen.

 

* Hitler håndhilste faktisk på den svarte sprinteren som vant Olympiaden i Berlin i 1936.

 

* 3-5 millioner (eller kanskje enda fler) tyskere ble utryddet etter at krigen var over i 1945.

 

* For de mest enfoldige: Tyskland ble aldri frigjort. Tyskland ble okkupert av de allierte. Les mer her: http://www.holocaustinfo.net/entyskland.php

 

Okkupasjonen sluttet vel aldri helt.

 

Vel, vi har masse, masse lignende eksempler på at historien om super-slemme Hitler & nazistene ikke helt stemmer med virkeligheten.

Endret av BelzeBob
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...