Gå til innhold

Følg Xbox-avsløringane her


Anbefalte innlegg

 

 

Du er ganske tydelig en "glasset er halvfullt type". Ser til å med ting som ikke er der. Always online ble avkreftet. Resten du beskriver er ekstremsynsing, 5 genrasjon? det er jo ca. 20 år til! Har du sittet med tarotkort og kost deg nå?


Boksen blir ubrukelig å ta med seg en plass man ikke har internett. At den gjør ett "call home" hver 24t er ett minimum. Det er nok i mine øyne til å trekke likhetstegn til always online, men hva tror du skjer dersom du tar strømmen for å flytte boksen og ta den med på dagstur en plass uten nett? Du kan banne på at den kommer til å kreve en "call home" etter oppstart.

Utenom "call home" så er det også lagt opp til at utviklere (/utgivere) kan kreve internett tilkobling til sitt godtbefinnede. Cloud = always online drm + ett par features

At resten er ekstrem synsing har du rett i Sherlock, men ta en titt her:
http://www.extremete...ou-for-the-mpaa

 

Microsoft has filed for a Kinect-related patent, and it’s a doozy of an application. The abstract describes a camera-based system that would monitor the number of viewers in a room and check to see if the number of occupants exceeded a certain threshold set by the content provider. If there are too many warm bodies present, the device owner would be prompted to purchase a license for a greater number of viewers.


Ettersom du forstod at jeg ikke grunnlag til å ha detaljerte kunnskaper om hvordan Box3 kommer til å bli - så forstår du vel også at MS (og alle andre) nødvendigvis tar gradvise steg mot absolutt kontroll.

Om en generasjon eller to er kanskje Kintec bra nok til skikkelig ansiktsgjenkjenning.

Jeg tipper at vi allerede denne generasjon kommer til å se leie av lagringsplass i skyen fra MS. Enten i "tradisjonell form" eller at hele spill "ligger der". Dette går hånd i hånd med at spillene blir låst til harddisken sin ID. Hadde forventet at Box1 kom med 128GB for tvinge folk raskt over i skyen. Endret av Zeph
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lurer på hvor mye Sony tjener pr solgte Xbox One...?

Det blir nok ikke en ubetydelig sum, men husk på at de må dele pengene med resten av de som var med på å skape formatet.

 

Pga Blue Ray spillern produsert av Sony tenker du på? litt funny det der ja. knegg

Blu-ray-spilleren til Xbox One kommer nok til å bli produsert av noen helt andre. Siden Phillips har produsert nesten alle dvd-spillerne til 360 slim, og at selskapet er medlem av Blu-ray Disc Association, så er det nok de som kommer til å tilby blu-ray-spillere til Microsoft.
Lenke til kommentar

"– Det viktigste, i hvert fall i starten, er at vi alle er enige om at PlayStation 4 er en super spillkonsoll som appellerer til spillere. Om vi bommer på det målet tror jeg ikke vi klarer å få et skikkelig fotfeste i begynnelsen. Dette er en formel som har virket for oss med alle våre konsoller, fortalte Hirai"

 

http://www.gamer.no/artikler/145840/playstation-4-er-forst-og-fremst-en-spillkonsoll/

 

 

Hør hør :)

Lenke til kommentar

Generelt er always-online et lite problem for meg. Jeg er stort sett online uansett, men... Det hender en gang i blant at linjen/router er ustabil. Det har hendt at noen har gravd over linja. På hytta er det ikke nett. Og i beste fall et ustabilt og dårlig et med Ice eller lignende.

 

Det finnes mange eksempler på steder og situasjoner hvor man er uten nett i flere dager. Det blir for dumt å tvinge dette gjennom for hele systemet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...