Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sliter med fortidlig utløsning.


Gjest Gjest_Meg_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Meg_*

Hei.

 

Som mange andre menn i norge, så sliter jeg med fortidlig utløsning.

Jeg har kjæreste, og vi har pratet om det tidligere, hun sier det ikke gjør noe, men jeg føler meg ikke konfortabel med det. Jeg er flint til å gi henne nytelser på andre måter. Men jeg skulle ønske at jeg kunne holde litt lengre.

 

Andre som har det problemet? Noen som har overvunnet det, og kan gi meg tips til hvordan jeg kan løse det?

 

Mvh

Meg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Drikk deg så full at du akkurat får den opp, da kan du holde på i evigheter, ikke sikkert du greier å komme i det hele tatt.

 

Eller så syns jeg egentlig at forslaget til Neppe var ganske greit, sikkert det beste på lang sikt (med mindre du har planer om å bli alkoholiker).

 

Jeg har forresten samme problemet hver gang jeg får meg ny dame, men etter 1 til 2 ganger er alt helt fint, så tror nok det med å slappe av er viktig.

Endret av Arbakadarba
Lenke til kommentar

1. hvor gammel er du? Er du under 24 år så ville jeg ikke vært så engstelig. Du kan gå flere runder med små pauser i mellom. Pusher du opp under 30 så er det litt mer alvorlig, og jeg ville søkt hjelp andre steder enn dette forumet.

 

2. Forplay og bruk av andre kroppsdeler. Sex er ikke å bare stikke den inn og tømme seg. Hvis du kan bruke 2 timer på å få henne til å føle seg i ekstase med hender, munne og andre kroppsdeler....så tror jeg ikke hun klager ett sekund på at du kommer fort når du først er inni henne.

 

3. Ta pauser. Ikke ha dårlig tid. Test forskjellig stillinger. I mitt tilfelle så kan en dame ri meg til vi begge blir såre uten at jeg kommer..men i andre stillinger..så holder jeg ikke ut lenge. Finn din stilling.

 

AKIRA

Lenke til kommentar

Først må du tenke etter, er det for din egen nytelse du vil holde ut lengre, eller for at du tror hun vil like det? For viss du er flink til å tilfredstille henne på andre måter, kan det være sant det hun sier, at det ikke gjør noe. Men viss du selv vil, for dinegen del holde ut lengre blir det som guttene over sier: Ta små pauser, bruk stillinger som gjør at du ikke kommer så fort og rett og slett tren.

 

 

Ikke at jeg har penis og vet så mye om dette, men det høres ganske logisk ut:)

Lenke til kommentar
Men det er faktisk endel jetner som synes det er greit at kjæresten kommer tidlig også. Det gir jo jentene en litt god følelse av at kjæresten har det bra  :cool:

7672258[/snapback]

Det har jeg også hørt. Men jeg er også sånn. Vi er begge sånn.

 

Vil gjerne gjøre alt for at partneren skal ha det bra. Å da er vel ikek 5 sekunder nok liksom.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...