Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Ble aldri fan av Assassin's Creed. Fikk førstespillet med et skjermkort en gang, og mislikte det av mye de samme grunnene som Arkham-serien - synes figuren gjør for mye av seg selv for hvert knappetrykk, det blir for lite faktisk gameplay og for mye grafikkbrifing. Men det årlige AC-spillet er jo høytid for mange, og nå som serien er på tilbud på PS Store tenkte jeg kanskje jeg skulle gi serien en sjanse til. Hvis jeg bare skal kjøpe ett, hvilket går jeg for?

Endret av Isbilen
Lenke til kommentar

Jøss, Shawn Layden forlot plutselig Sony med umiddelbar virkning uten noe som helst forvarsel eller å si en årsak. Kan jo begynne på å lure om det har skjedd noe helsemessig enten med han eller familien, eller om han rett og slett bare sa opp eller fikk sparken av noe som har skjedd internt.

 

Endret av XtaZ
Lenke til kommentar

Jøss, Shawn Layden forlot plutselig Sony med umiddelbar virkning uten noe som helst forvarsel eller å si en årsak. Kan jo begynne på å lure om det har skjedd noe helsemessig enten med han eller familien, eller om han rett og slett bare sa opp eller fikk sparken av noe som har skjedd internt.

 

https://twitter.com/PlayStation/status/1178808151962816514?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1178808151962816514&ref_url=https%3A%2F%2Fs9e.github.io%2Fiframe%2F2%2Ftwitter.min.html%231178808151962816514

Har det kommet noe mer rundt dette? Virker interessant.

Lenke til kommentar

Har det kommet noe mer rundt dette? Virker interessant.

 

Nei ikke noe konkret nytt så vidt jeg vet og verken Shawn eller Sony har kommet med noen forklaring så hele greia er veldig mystisk. Ryktene er at det er store problemer og en maktkamp innad Sony/PlayStation som vart lenge og at Layden var veldig uenig med cloud og streaming-retningen PS må ta for å konkurrere med Xbox og Stadia, men ikke noe er bekreftet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...