Gå til innhold

Hvilke band har tøffest logo?


ATi-Radeon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ok, dere har trolig ikke skjønt hva som kjennetegner en god logo. En god logo er en som gjenkjennes så og si overalt. Heartagram har jo blitt en enorm salgsvare.

 

Si hva dere vil om musikken(sålenge det er noe negativt), men å påstå at det er en dårlig logo blir bare for dumt.

 

/bensinmannen

Heartagram er for crybabies og emokids.

 

no offence.

 

edit : Leif var her.

Endret av Jonki
Lenke til kommentar
Ok, dere har trolig ikke skjønt hva som kjennetegner en god logo. En god logo er en som gjenkjennes så og si overalt. Heartagram har jo blitt en enorm salgsvare.

 

Si hva dere vil om musikken(sålenge det er noe negativt), men å påstå at det er en dårlig logo blir bare for dumt.

Du påstår at man ikke kan mene at HIMs logo er dårlig, fordi det bare ikke er sånn? Vel, dette kommer jo an på den subjektive oppfatningen. Dette kan jo sies om mer enn bare bilder. F.eks. musikk eller forestillinger vil jo bli det samme. Jeg kan jo mene at Britney Spears er dårlig, selv om ikke andre mener det.

 

Og om vi nå skal la deg få rett, så ble det faktisk sagt at logoen var stygg, ikke dårlig. Man kan da mene at en ting er stygg selv om den lett blir gjenkjent eller er populær? Kan man ikke? Eller har jeg da meninger som strider mot hva det enn måtte være?

Lenke til kommentar
Jo, jeg! Jeg synes at logoen er stygg. Musikken også! Dette henger kanskje litt sammen, men jeg så faktisk logoen før jeg hørte musikken.

ja, men du sa jo at den var stykk. ikke dårlig. det kan bety to forsjellige ting.

dårlig=ingen kjenner den igjen

stygg=ser værre ut en bono i latex

Men LarsP mente at det var noe av det samme. Det var ingen som sa at det var noen dårlig logo før han kom med sin uttalelse. Dessuten er min subjektive mening at logoen også er dårlig, akkurat som min subjektive mening om Ketsjupsangen er at det er dårlig.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...