Gå til innhold

Backup av iTunes&iPhone


DjRille

Anbefalte innlegg

Hei hå

 

Jeg har en pc med to harddisker, C på 116 GB(SSD 128) og D.på 912(1000). Med diverse programmer på C-disken så har jeg bare 40 GB ledig kapasitet. På iPhonen min har jeg 50 GB innhold, og jeg er forhindret i å ta backup av telefonen da kapasiteten på C-disken bare er 40 GB. Jeg slettet iTunes og installerte programmet på D-disken er jeg har god kapasitet, men til tross for dette, så havner backupen av iPhonen på C-disken. Er det noen jeg kan gjøre for å få lagret backupen min på D-disken, evt. en ekstern harddisk?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan prøve det som står skrevet i denne tråden: https://discussions.apple.com/thread/4977359

 

Det innebærer å flytte mappen med sikkerhetskopier til D-disken, og lage en snarvei på C-disken som peker til den nye lokasjonen. Les hele tråden for å få med deg den nyeste informasjonen!

 

Takk for raskt svar. Skal prøve å holde tunga rett i munnen og få til dette :) Takk igjen  :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

 

Du kan prøve det som står skrevet i denne tråden: https://discussions.apple.com/thread/4977359

 

Det innebærer å flytte mappen med sikkerhetskopier til D-disken, og lage en snarvei på C-disken som peker til den nye lokasjonen. Les hele tråden for å få med deg den nyeste informasjonen!

 

Takk for raskt svar. Skal prøve å holde tunga rett i munnen og få til dette :) Takk igjen  :)

 

 

Fikk du det til?

 

Har selv gjort det samme, og kan vise deg andre linker om den fra Apple Disc ble for komplisert.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...