Gå til innhold

Diskusjonsforumet oppgradert


Anbefalte innlegg

Ser ikkje stor forskjell på hw.no og diskusjon.no skinnene eg :hmm:

 

Om det finnes eit skin likt det som var før ville det vært meget kjekt å ha. Synest knappane vart for dominerande på det nye skinnet, drar oppmerksomheten frå teksten.

 

Ellers ser eg litt småknask som eg antar vil bli betre etter kvart. Ser ikkje behovet for å vise brukarnummeret til folk. Postcounten kan kanskje være kjekk å ha, men eg vil heller ha ingenting der enn brukarnummer.

Endret av zeph
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har bare ett par ting å komme med.

 

Serveren virker overbelastet, det er i hvertfall hva jeg får beskjed om, men det kan jo godt være fordi det er så mange som skal sjekke det nye systemet :)

 

Knappene har engelsk tekst, mens resten av forumet er på norsk, kanskje det burde ett språk?

 

Postcount funksjonen virker en smule av og på, klarer heller ikke å se ett system i det hele.

 

I tillegg har jeg faktisk litt lite sans for diskusjon logoen oppe til venstre, da jeg begynner å lure på hvilken del av forumet jeg faktisk er i, og ja jeg vet at det står hardware rett til høyre for denne, men hadde sans for inndeling av hardware, overklokking osv slik det var før. De forskjellige skinsene har jeg enda ikke prøvd, har sikkert noe mer å si når jeg har testa dem.

 

EDIT: Min feil, det var slik som det alltid har vært med hw.no logoen til venstre, jeg ble bare redirecta ved en overbelasting til diskusjon.no

Endret av kpolberg
Lenke til kommentar
Jupp, det skjer hele tiden med diskutér skinnet, brukerIE 6.0.  Selve forumdelen er forskjøvet ned som her:

 

Edit: mener selvsagt diskusjon.no

4998873[/snapback]

Endelig klarte jeg å finne frem til hva som var feilen, og dette skal nå være rettet.

 

 

Visuelt ser dette mer enn godkjent ut, men fy flate så segt det går?

4998941[/snapback]

Forumet har akkurat vært nede i over 11 timer, det tar litt tid før ting kommer seg tilbake til normalt.

 

veldig bra look,men klokken er feil,ville bare påpeke det :)

4998945[/snapback]

Dette kan du endre selv i kontrollpanelet.

 

og lansering av vår nye diskusjonsportal www.diskusjon.no.

Minner meg LITT for mye om www.diskuter.no :thumbdown:

4998957[/snapback]

Bortsett fra at fargene kan oppfattes for å være like, ser jeg ærlig talt ikke noen likheter.

 

Fortsatt er ikke språket på knappene endret. Jeg er ganske sikker på at disse knappene finnes i filer som kan åpnes i 'photo shop' og endres.

4998958[/snapback]

Vi skal få lagt inn norske knapper, men dette var ikke en sak vi prioriterte høyt før lanseringen, da det ikke er en sak som er særlig vital.

 

Hvor ble så "antall innlegg av"?hmm..

4999001[/snapback]

Dette er en bevisst forandring. Du finner antall innlegg i profilen nå.
Lenke til kommentar
Jupp, det skjer hele tiden med diskutér skinnet, brukerIE 6.0.  Selve forumdelen er forskjøvet ned som her:

 

Edit: mener selvsagt diskusjon.no

4998873[/snapback]

Endelig klarte jeg å finne frem til hva som var feilen, og dette skal nå være rettet.

 

4999051[/snapback]

Nå er det i orden :)

Ellers er jo det dynamiske hardware.no skinnet glimrende for oss som varierer mellom ulike skjermstørrelser :thumbup:

Lenke til kommentar

Postcount var fint å ha i posten for å se hvor seriøse folk var og hvor mye "erfaring" de har...

 

Designet var fint det, men knappene ødelegger alt! Ikke teksten på dem, men hele designet. De ser grusomme ut! :p

 

Liker ikke diskusjon.no..... var bedre før :p

 

Og vil det gamle skinnet bli tilgjengelig etter hvert?

Lenke til kommentar
og lansering av vår nye diskusjonsportal www.diskusjon.no.

Minner meg LITT for mye om www.diskuter.no :thumbdown:

 

Btw : Synes forumet har blitt mye mer uklart. og det virker tregere... menokda. Må vel teste den

4998957[/snapback]

 

 

Jeg også reagerte på likheten med ocshoot sitt diskusjonsforum... Mon tro om det var i tankene?? Sikkert noen som "paranoier" der borte nå.

 

DrE

Lenke til kommentar

Arti å se de som forventer seg at ting går smertefritt med en gang ved oppgraderinger. Forumet vil mest sannsynlig ikke komme seg til normalen før om en dag eller to.

 

Ser at dere bruker standardskinnet til IB, som da er fint :)

 

Glad dere har endelig oppgradert, har ventet en stund på dette. Siste versjon har ganske mange nyttige funksjoner som jeg har savnet da jeg også henger på et forum som har hatt det siste installert en god stund nå.

 

Ser fram til å fortsette å besøke forumet nå, godt jobbet til dere i driftcrewet ;)

Lenke til kommentar

Veldig pent design... det eneste jeg har å "klage" på er at dere har skrenket inn bredden på forumet for å gi plass til menyer som vanligvis har holdt til på toppen av siden. Sjeldent jeg trenger å ha menyen så tilgjengelig derfor likte jeg den best på toppen så jeg kunne få et større bilde av forumet...

 

Dette er nok kanskje bare meg, men jeg syntes det virket unormalt å ha den på venstre side...

Lenke til kommentar

hm...forandring fryder, er det ikke det de sier? :hmm:

 

har ikke sjekka ut de nye skinsa enda, men det skal gjøres når denne posten er posta. savner kanskje postcount litt...

 

anyway, i et par tråder så slir hovedkolonna med postene til venstre, sånn at brukerkolonna blir liggende bak den vanlige kolonna med mine innlegg, favoritter, forumkategorier osv.

 

ja og en ting til, jeg prøvde å legge ved et bilde av dette, men den påstår at det er 0 bytes ledig til å laste opp bilder, så det funka ikke. why is that?

 

edit: fant postcount ved å bytte skin, men da ble det desverre veldig smale poster, noe som var nesten mer plagsomt. er vel ikek mulig å få breia ut post kolonna i diskusjon skinet vel? likte dette bortsett fra bredda, og det faktium at alt ble forskyvi ned en side, noe jeg tipper blir fiksa snart.

Endret av Spirre
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...