Gå til innhold

Første intrykk av Logitech diNovo Mini


Anbefalte innlegg

  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...
Har hatt den i et par dager nå og elsker den. Skjønner ikke kordan eg skulle overlevd uten. Men savner et par hotkeys som alt+F4. noen som vet om et alternativ til den?

 

Ang. hotkeys så vil jeg varmt anbefale www.autohotkey.com, som er et genialt og meget bra hotkeyprogram med enorme muligheter.

 

 

Men en annen ting jeg lurer på er:

 

Netshop kjører weekendtilbud på Dinovo MINI med US-layout til 695,-

Noen som har en formening om dette vil si at man ikke kan få norske bokstaver i DET HELE TATT, dvs om det er fysisk færre knapper???? EDIT: Ser av bilder på nett at antall knapper er lik.

 

Men her igjen vil jeg tro det er mulig å bruke nettopp autohotkey....

 

 

EDIT: Men noen som har formening om man får brukt norska knapper ved å legge inn norsk/nordisk programvare???

 

og om hvordan det er å ha BÅDE denne og Dinovo EDGE på samme pc???

Endret av bandit
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Du kan zoome med WinXP sin innebygde funksjon. Start-> alle programmer-> tilbehør-> tilgjengelighet-> forstørrelsesprogram. Har brukt dette mye selv. Ellers kan du bruke ctrl+w til å lukke tabs i nettlesere og vinduer i explorer. ctrl+shift+t angrer lukking av tab, iaff i FF.

 

isakm

Endret av isakm.
Lenke til kommentar
Jeg har også kjøpt det og har vært fornøyd sålangt. Noenganger er det vanskelig å bruke muse-platen fordi pekeren plutselig hopper hot og dit, men så går det over.

 

Nå har jeg derimot problemer med å koble opp tastaturet etter at pcen kræsjet og måtte starte opp med tidligere recoveryoppsett.

 

Foreløbig har jeg ikke lyktes i å koble den opp. Når jeg trykker på connect knappene på bluetooth usb dongelen og på tastaturet blinker bluetooth lyset rødt på tastaturet... og ingenting skjer. har lagt inn nyeste versjon av driverne også...

 

tips?

 

andreas

 

 

Hei! har du prøvd å ta ut batteriet og sette det inn igjen. jeg har samme problem av og til når jeg har brukt dongle på andre maskiner. funker for meg å ta ut batteriet og sette det inn igjen:)

 

håper det ordner seg:)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Måtte dessverre sende inn tastaturet da "T" tasten sluttet og virke. Får håpe at dette kun var unntaket, da jeg ikke kan tenke meg noe annet tastatur til min HTPC.

 

Oppdatering 3/3-09:

 

Etter å ha fått bytte ut tastaturet er det nå tasten "w" som trenger en ekstra push for å registrere. Enkelte ganger henger +vol seg og :cry:

 

Noen som har merket slitasje skader ala de jeg opplever?

Endret av Bofur
Lenke til kommentar

Jeg fikk min DiNovo Mini idag og førsteintrykket er veldig bra, har den danske versjonen. For å zoome i Vista så kan en bruke Fn + "opp og ned"-knappene til venstre på samme måte som ctrl + musehjul fungerer i Vista. Har ikke prøvd dette i XP men det er ihvertfall zoomesymboler som Fn taster på de knappene (eller misforstod jeg hva dere snakket om?).

 

Lurer på om det går an å bruke denne med 2 datamaskiner samtidig uten at de påvirker hverandre eller om en bare kan synce den opp mot en maskin om gangen, noen som vet? Både jeg og romkameraten min har bærbare med innebygd bluetooth, og vi veksler på hvem som har koblet sin data til anlegg/fjernsyn så hadde vært praktisk å kunne bruke dinovo mini til å styre begge to hver for seg. Er dette mulig?

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Norsk og dansk utgave er like, i verst fall at Æ og Ø er byttet om eller noe slikt. Har selv den danske utgaven da den var flere hundre kroner billigere og den er helt lik den norske, løp og kjøp!

 

Og LeGrandDuc, du kan også gå inn i preferances i VLC og mappe knappene selv, herlig å kunne bruke mediaknappene, og fint å konfigurere alle hopp-frem/tilbake nivåene (svært kort/kort/medium/langt) til lett identifiserbare knapper.

 

I det hele tatt synes jeg det er et utrolig bra kjøp/produkt, herlig å bruke fra sofaen uten et stort tastatur osv liggende, og alle kompisene mine som har sett den har fått sikl i munnviken.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...