Gå til innhold

Star Wars: Battlefront II-spiller laget «jukse-robot» for å tjene credits


Anbefalte innlegg

Konsoll? Håndholdt konsoll i såfall, og én av de tre var kun til mobiltelefon. De tre spillene er likevel ikke hva folk vanligvis assosierer med Battlefront, og i denne diskusjonen så er de ikke en gang sammenlignbare. Derfor jeg lurte, for du trekker inn ting i diskusjonen som er totalt irrelevante. Battlefront på iPhone/Android, kom igjen a?

Ellers, bedre enn BF3/4/1? Dette er subjektivt, men når du argumenterer, så kanskje kom med en form for redegjørelse som gjør at man kan forstå hvorfor du mener akkurat dette? Si at jeg ikke er en SW-fan (noe jeg er, men hypotetisk), overbevis meg på hvorfor jeg burde spille Battlefront 2 når f.eks:

- Liker FPS-sjangeren bedre. BF2 har FPS også, men tredjeperson gir bedre overblikk, og dermed ikke ønsker å spille FPS mot folk som spiller tredjeperson

- Mest glad i spill som handler om andre tidsæra, som nåtiden (BF3/4)  eller som liker spill fra fortiden, som BF1
- Foretrekker å spille en loadout, som alle andre. Dvs, ingen boosts og ingen form for "2% bedre" avhengig av hvor heldig man var med loot boxes (skrudd av, men du skjønner hvor jeg vil)

 

(Tar bare med spill som ble laget på Frostbite her)

 

Hvordan kan du kvantifisere at Battlefront 2 er bedre enn BF3/4/1 da? Er dette kun din subjektive mening, eller har du noe du kan si er definitivt bare bedre? Og hvorfor i det heletatt sammenligne, når de kanskje ikke er sammenlignbare?

Endret av bshagen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Konsoll? Håndholdt konsoll i såfall, og én av de tre var kun til mobiltelefon. De tre spillene er likevel ikke hva folk vanligvis assosierer med Battlefront, og i denne diskusjonen så er de ikke en gang sammenlignbare. Derfor jeg lurte, for du trekker inn ting i diskusjonen som er totalt irrelevante. Battlefront på iPhone/Android, kom igjen a?

 

Ikke sammenlignbare? Det er snakk om hvilke spill som var bedre, ikke hvordan de fungerte. Selv om alle fungerte veldig likt, og battlefront til psp generelt sett var bedre enn de til ps2.

Hvordan det er totalt urelevant når man skal sammenligne alle spill av denne typen kan jeg ikke forstå.

 

Ellers, bedre enn BF3/4/1? Dette er subjektivt, men når du argumenterer, så kanskje kom med en form for redegjørelse som gjør at man kan forstå hvorfor du mener akkurat dette? Si at jeg ikke er en SW-fan (noe jeg er, men hypotetisk), overbevis meg på hvorfor jeg burde spille Battlefront 2 når f.eks:

 

Battlefront spilles på samme måte som battlefield, men har bedre grafikk, bedre lyd, våpenfølelse.

Hver runde er mer konsentrert (tenk bad company)

Kartene er langt bedre designet.

Det er også en mye større variasjon mellom våpen, og kart.

Ellers har det mye mer innhold for enkeltspillere, eller de som vil spille sammen med noen andre.

 

- Liker FPS-sjangeren bedre. BF2 har FPS også, men tredjeperson gir bedre overblikk, og dermed ikke ønsker å spille FPS mot folk som spiller tredjeperson

- Mest glad i spill som handler om andre tidsæra, som nåtiden (BF3/4)  eller som liker spill fra fortiden, som BF1

- Foretrekker å spille en loadout, som alle andre. Dvs, ingen boosts og ingen form for "2% bedre" avhengig av hvor heldig man var med loot boxes (skrudd av, men du skjønner hvor jeg vil)

 

-Det at noen andre spiller i tredjeperson har veldig lite å si for utfallet av kamper, kun om de camper rundt et hjørne, men du har scans osv for å forhindre dette.

-Om du er mest glad i en bestemt tidsperiode så er det vel ikke så mye å si?

-da er ikke battlefield / battlefront / cod / quake / halo / cs / etc. Spill for deg. Alle har forskjellige loadout.

Hva gjelder boosts og slikt så er det ting du selv bestemmer å unlocke.

 

 

Hvordan kan du kvantifisere at Battlefront 2 er bedre enn BF3/4/1 da? Er dette kun din subjektive mening, eller har du noe du kan si er definitivt bare bedre? Og hvorfor i det heletatt sammenligne, når de kanskje ikke er sammenlignbare?

 

Begge er samme type spill, med samme gameplay, utgitt av samme studio... Det å sammenligne dem er ganske naturlig.
Lenke til kommentar

 

 Er ikke Battlefront 2 morsomt? Siden du bruker mer tid på å diskutere hvor bra det er enn å faktisk spille det  :rofl:

 

Bruker langt mindre tid på å diskutere det. Men, jo, det er veldig gøy.

Vil si det er bedre enn de 6 siste battlefront, kanskje ikke bedre enn battlefront 1 fra 2004, men det kan være nostalgi...

Bedre enn battlefield 3-4-1, og Hardline.

Litt usikker på bad company, men det er lenge siden jeg har spilt.

Sammenlignet med spill som cod så er det langt bedre.

Bedre enn BF4? Nei, det er det ikke. Langt der i fra faktisk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...