Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Carspotting - Sett noe flott i det siste?


Anbefalte innlegg

Når jeg stod og vasket bilen i dag, kom det 5 stk Nissan Skyline kjørende på rekke. Skjeldent syn.

 

Du er vel ikke tilfeldigvis i fra Skien? En kompis av meg var ute med resten av "gjengen" og vasket bilene etc på Statoil Nenset vet jeg.

 

Er vel omtrent 11 Skylines i området nå. Begynner å bli endel, og er et par av de som er bittelitt modifisert òg. :p

 

Var i Skien ja :thumbup:

 

Stemmer. Mye pent blant de. Norges eneste R33 med R34 face conversion, blant annet. Går totalt 11 Skylines i området nå snakkes det om. Begynner nesten å bli litt for vanlig. :p

 

Det "går" vel strengt tatt ikke 11 skyliner i området. Du mener det "prøvekjøres" 11 skyliner.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Når jeg stod og vasket bilen i dag, kom det 5 stk Nissan Skyline kjørende på rekke. Skjeldent syn.

 

Du er vel ikke tilfeldigvis i fra Skien? En kompis av meg var ute med resten av "gjengen" og vasket bilene etc på Statoil Nenset vet jeg.

 

Er vel omtrent 11 Skylines i området nå. Begynner å bli endel, og er et par av de som er bittelitt modifisert òg. :p

 

Var i Skien ja :thumbup:

 

Stemmer. Mye pent blant de. Norges eneste R33 med R34 face conversion, blant annet. Går totalt 11 Skylines i området nå snakkes det om. Begynner nesten å bli litt for vanlig. :p

 

Det "går" vel strengt tatt ikke 11 skyliner i området. Du mener det "prøvekjøres" 11 skyliner.

 

Hæææ? Jeg trodde de røde skiltene var spesialskilter for Skylines, jeg.

Lenke til kommentar
Garanterer at nesten ingen av dere har sett noen bil av dette merket live. Bristol Cars. Alle bilene deres er håndbygde, dette er fra deres eneste showroom/butikk, som ligger i Kensington, London. Jeg passerte denne butikken hver dag i 4 år før jobben min flytta til nye kontorer.

 

Bristol Cars er mest kjent for å være det eneste heleide britiske bilmerket igjen og ikke minst for å ha den serieproduserte bilen med flest HK i verden, Fighter T med sine 1012 HK (11 mer enn Bugatti Veyron)

 

Dette bildet tok jeg idag da jeg tok bussen til banken.

 

 

BristolCars.jpg

 

Du skulle til banken først ja, for å ta ut. Syntes du kunne tatt bilde når du hentet bilen også :cool:

Lenke til kommentar
Idag så jeg en Porsche GT3 (ikke den nyeste) 3(!) Mercedes CLS og en råkult campingbil! :p I tillegg, sjekk ut eksospottene på Mazda'n :p

Står ikke den campingbilen ved Rema 1000 Mariero i Stavanger? :p

 

Spotta denne i Russland. Var forøvrig sinnsykt mange flotte biler og limousiner der borte (Og mange Lada-er :p)

 

 

Endret av Zevs.
Lenke til kommentar
Stemmer det! Hva gjør den der egentlig?

God spørsmål. Har jo stått der i evigheter.

 

Har hørt at det er noe harry campingbil-besøk greier her i Stavanger nå, men den har ikke rørt seg som jeg har sett ihvertfall :p Men den er vel ikke der enda? Jobba hos pappa nå i ferien så jeg fulgte hyppig med på hva som hendte i camper'n :p

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...