Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Økonomisk komfortmaskin til maks 250k


Anbefalte innlegg

Nå er det første kriteriet jeg leste "god komfort", jeg ser trådstarter senere har gått tilbake på dette ved å dra med Auris..

Jeg ser noen har foreslått både Astra og Civic også.. Jeg har nok noe høyere standard hva gjelder komfort enn en del i denne tråden merker jeg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå er det første kriteriet jeg leste "god komfort", jeg ser trådstarter senere har gått tilbake på dette ved å dra med Auris..

Jeg ser noen har foreslått både Astra og Civic også.. Jeg har nok noe høyere standard hva gjelder komfort enn en del i denne tråden merker jeg.

 

Noen fokuserte kanskje like mye på trådstarters ønske om 'lavest mulig kostnad' som 'komfortabel'?

 

Auris kan jeg være enig i å ta ut av lista, her er det mange som ikke klarer å finne noen god kjørestilling. Civic er mer sportslig satt opp enn de fleste. Morsom bil men ikke spesielt komfortabel. Men jeg lurer litt på hva som er din utfordring med siste generasjon Astra?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Noen fokuserte kanskje like mye på trådstarters ønske om 'lavest mulig kostnad' som 'komfortabel'?

Auris kan jeg være enig i å ta ut av lista, her er det mange som ikke klarer å finne noen god kjørestilling. Civic er mer sportslig satt opp enn de fleste. Morsom bil men ikke spesielt komfortabel. Men jeg lurer litt på hva som er din utfordring med siste generasjon Astra?

Får vi et svar fra Snylter på denne?

Endret av BigBadAde
  • Liker 1
Lenke til kommentar

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=140867161

 

citroen-advanced-comfort.jpg

 

– Ved hjelp av understellet med den helt nye Progressive Hydraulic Cushions-teknologien filtrerer C4 Cactus effektivt vekk ujevnheter i veien og gir passasjerene følelsen av å sitte på et flygende teppe, leser vi videre. 

– Bilen blir også den første i verden som leveres med de nye Advanced Comfort-setene med økt sittekomfort. Kombinert med vesentlig forbedret støydemping sørger disse nyhetene for å gjøre C4 Cactus klasseledende på komfort.

 

I følge HonestJohns RealMPG skal dieselutgavene bruke ca 0.4/mil, og bensinutgavene ned mot 0.5. Bør være verdt en prøvetur i det minste?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Takk for alle svar! 

Status i saken er at jeg har bestemt meg for å forsøke å ta over en eksisterende leasing-kontrakt på en nyere bil, noe som endrer utvalget noe. 

Bruktbil er fortsatt et alternativ to, og det er vel fortsatt Golf og Auris som stiller høyest. Beklager kontroversielle uttalelsen, men jeg sitter faktisk veldig godt i Auris. En annen stor fordel med Auris er at jeg kan få en 2017-modell for 200k. 
 

Jeg har også oppdaget Ford, og spesielt Fiesta 2018 og nyere har imponert meg. Focus var også god, men Fieste er nyere, bedre utstyrt og morsommere i denne prisklassen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...