Gå til innhold

Airbnb i japan(tokyo området)


Anbefalte innlegg

Reiser til Tokyo i uke 1 og 2, reiser alene da jeg i utgangspunktet skal ned å jobbe. Vurderer om jeg skal teste ut airbnb for å forhåpentligvis møte folk der borte via utleie(ett rom i ett fellesskap eller lignende). Noen som har positive erfaringer, evt andre tips for en som reiser alene til Japan? 

 

Pris er ikke så viktig. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Reiser til Tokyo i uke 1 og 2, reiser alene da jeg i utgangspunktet skal ned å jobbe. Vurderer om jeg skal teste ut airbnb for å forhåpentligvis møte folk der borte via utleie(ett rom i ett fellesskap eller lignende). Noen som har positive erfaringer, evt andre tips for en som reiser alene til Japan? 

 

Pris er ikke så viktig. 

 

Drit at du ikke fikk svar. Så ikke innlegg ditt før nå.

 

Dersom du fremdeles har noen dager igjen - har jeg et godt tips til deg.

 

Shinjukus Golden Gai

 

Tøffere plass å ta seg en øl finner du ikke. :) Dette pleide å være et slumområde før det ble gjort om til flere hundre minibarer. Noen barer er så små at de kun har 4-5 plasser. Slik at du ekstremt lett kommer i prat med folk. Perfekt når du er alene.

 

Håper du hadde et fint opphld i Tokyo. Jeg savner Japan. Må ned senere i år. :) 

Lenke til kommentar

 

Reiser til Tokyo i uke 1 og 2, reiser alene da jeg i utgangspunktet skal ned å jobbe. Vurderer om jeg skal teste ut airbnb for å forhåpentligvis møte folk der borte via utleie(ett rom i ett fellesskap eller lignende). Noen som har positive erfaringer, evt andre tips for en som reiser alene til Japan? 

 

Pris er ikke så viktig. 

 

Drit at du ikke fikk svar. Så ikke innlegg ditt før nå.

 

Dersom du fremdeles har noen dager igjen - har jeg et godt tips til deg.

 

Shinjukus Golden Gai

 

Tøffere plass å ta seg en øl finner du ikke. :) Dette pleide å være et slumområde før det ble gjort om til flere hundre minibarer. Noen barer er så små at de kun har 4-5 plasser. Slik at du ekstremt lett kommer i prat med folk. Perfekt når du er alene.

 

Håper du hadde et fint opphld i Tokyo. Jeg savner Japan. Må ned senere i år. :)

 

 

Takk for tips! Jeg starter faktisk ferien her nede i dag, har jobbet noen dager først. Så skal ta deg opp på det tipset :) 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...