Gå til innhold

Noen tips før du skal reise


ilpostino

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-qfohT7

Genialt! Den appen skulle vi hatt før vi dro til vår forrige jentetur til syden. Du tror du husker det der og da når du låner, men det blir vanskelig å huske sånt noen uker etter du har kommet hjem liksom!

 

 

Faktisk, så har jeg nettopp oppdaga hvor genialt Vipps faktisk er, som jeg nettopp brukte på en guttetur en langhelg. Sett at alle har vipps da, lag en gruppe i appen, og alt blir kalkulert og fordelt, og på slutten er det bare å overføre restbeløpet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

'Ulmon' er en perfekt app om du trenger kart over byen du er i. Fungerer offline også, så lenge du laster den ned (tar 2 sekunder) før du går ut døra. 

 

e: Trover virket som en bilde-app hvor du kunne se andres bilder fra (omtrent) samme geotag som der du befinner deg. 

Endret av niko.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7

'Ulmon' er en perfekt app om du trenger kart over byen du er i. Fungerer offline også, så lenge du laster den ned (tar 2 sekunder) før du går ut døra. 

 

e: Trover virket som en bilde-app hvor du kunne se andres bilder fra (omtrent) samme geotag som der du befinner deg. 

 

 

Kan være verd å nevne "Here WeGo", tidligere Here maps fra Nokia, i samme slengen. Dette er veldig bra offline maps *med* navigasjon. Navigasjonsbiten er etter min mening også langt bedre enn google maps. Bruker kartene stadig.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7

Faktisk, så vil jeg legge til et tips til, som har funket veldig bra for meg.

 

Etter hver reise, så har jeg lagt til en lang liste med ting som jeg tar med. Har laga en OneNote liste, med avkryssing bokser. Så etter en del turer nå er lista blitt mer eller mindre komplett, og jeg glemmer nå *aldri* å ta med meg noe lenger :)

Lenke til kommentar
  • 6 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...