Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Er det noen triks for å folde med GPU i win 10 om dagen?

 

Edit: NaCl i win 10 er en tanke ineffektivt :p Kan bare kjøre en profil, den gir 100% CPU-kraft, men bare 25000 PPD på den, som vel tilsvarer magre 200 WU per dag.

 

Edit2: den våknet litt med neste WU, startet på 50k PPD mens den endte på 35k mot slutten. Kjetil, hva er det du har på 5960x, igjen?

Endret av knopflerbruce
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da fikk jeg byttet ut 4c4t i hoved-PCen med en 2696v3, som nå kverner NaCl på 2,85GHz og 36 tråder. Men fy, den trekker mye mer effekt enn 2686v3. Sikkert 70-80W, uten at jeg vet hvorfor.

Er CPU folding i vinden igjen, eller bare unødig strømbruk?

Lenke til kommentar

Prøvde og fikk ikke. 

De siste dagene ser jeg ett kort pr pc henger seg opp. 

Må være mange rare jobber ute å går nå. 

 

970 yter så dårlig vs dagens hiend. 

Nesten så jeg kan frigjøre 2 pcer mot ett nytt 1080ti og etter et par slike bytter vil anntall masknier være mer en halvert. Frister. 

Her er lite utdrag av hfm satt til effektiv rate og download-time for mest mulig realistisk ca-ppd på de aktuelle jobbene. 

post-64596-0-22155900-1501148937_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Threadripper får 64 PCIe-lanes og 8+ cores. Spent på å se hvor mange skjermkort det blir mulig å putte i en enkelt maskin.

 

edit: Altså, jeg regner med 1080Ti ikke bottleneckes av PCIe 3.0 x8, men så spørs det hvor mange fysiske PCIe-slots hovedkortprodusentene klarer å klemme inn på et enkelt hovedkort.

 

Hadde de klart å klemme dem tight sammen kunne War sikkert ha nedjustert hele serverparken sin til to maskiner med 8 stk 1080Ti i hver, ved bruk av PCIe-risere :D

Endret av srbz
Lenke til kommentar

Prøvde og fikk ikke. 

De siste dagene ser jeg ett kort pr pc henger seg opp. 

Må være mange rare jobber ute å går nå. 

 

970 yter så dårlig vs dagens hiend. 

Nesten så jeg kan frigjøre 2 pcer mot ett nytt 1080ti og etter et par slike bytter vil anntall masknier være mer en halvert. Frister. 

Her er lite utdrag av hfm satt til effektiv rate og download-time for mest mulig realistisk ca-ppd på de aktuelle jobbene. 

 

Hva er det som gjør at du har 510 000 ppd på ett 1070 kort, mens du har 680 000 på et annet? 

Lenke til kommentar

 

Prøvde og fikk ikke. 

De siste dagene ser jeg ett kort pr pc henger seg opp. 

Må være mange rare jobber ute å går nå. 

 

970 yter så dårlig vs dagens hiend. 

Nesten så jeg kan frigjøre 2 pcer mot ett nytt 1080ti og etter et par slike bytter vil anntall masknier være mer en halvert. Frister. 

Her er lite utdrag av hfm satt til effektiv rate og download-time for mest mulig realistisk ca-ppd på de aktuelle jobbene. 

 

Hva er det som gjør at du har 510 000 ppd på ett 1070 kort, mens du har 680 000 på et annet? 

 

Forskjellig WU gir forskjellig PPD. 

Lenke til kommentar

 

 

Prøvde 

 

Hva er det som gjør at du har 510 000 ppd på ett 1070 kort, mens du har 680 000 på et annet? 

 

Forskjellig WU gir forskjellig PPD. 

 

Det er derfor det kan bli 24mill ene dagen og 28 andre dagen. 

 

Nå er 80% av pcene på spesifikk sykdom pga core-bugg for noen mnd siden. 

skal prøve å sette til auto igjen. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...