Gå til innhold

Demo av Teenage Mutant Ninja Turtles (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Linkene virker ikke

8005155[/snapback]

Linkene i artikkelen på Gamer.no du mener? Det er ingenting galt med dem :-) Men hvis du sitter i utlandet kan det hende du vil ha problemer med å få kontakt med dem - ettersom vi har strupet båndbredden ut fra Norge.

Lenke til kommentar

Bare jeg som syntes at grafikken var møkkdårlig og umenneskelig "hakkete"? Jeg kjører på 1280*1024, og likevel ser det ut som om spillet ble laget for et tiår siden.

 

Forresten var det noen få ting jeg ikke skjønte helt: Hvordan bytter man til de andre brødrene? Og en annen ting: Er det meningen at demoen bare skal være over når man kommer til det ene taket etter man har hoppet og slunget seg rundt en stund? Er det stedet man kommer til, eller er det når man har spilt en viss tid at demoen brått er over?

Lenke til kommentar

Ja jeg fant ut at jeg bare måtte trykke ALT, så fungerte det. Uansett, en irriterende demo! Den går på tid! Man har ti minutter på seg eller noe sånn. Etter hvert har jeg nå kommet meg veldig langt, etter å ha spilt demoen gang på gang på gang. Har kommet meg litt lengre enn det andre slossescenarioet nå sist, men nå gidder jeg ikke mer. Traumatisk at man må slå av og starte demoen på nytt hver gang, og da må man se de samme videoene om igjen.

 

Selve gameplay'et var ikke så verst. Tviler sterkt på at jeg kommer til å kjøpe dette spillet til fullpris, men jeg kommer garantert til å plukke det opp om jeg finner det i ei billighylle om et år eller to. Dette var fin hjernedød button-mashing-action. :)

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar

virka kult dette, tror det kommer til wii også, spent på hvordan kontrollene er der.

 

men jeg sitterfast i demoen. Kommer meg forbi de fellene som skyter ut piler, så kommer jeg til en plass jeg ikke vet å komme meg videre, er en sak med gule og sorte streker det går an å klatre i men den stopper midt på en vegg...

 

any ideas?

 

Virker som demoen er tidsbegrensa ja...

Endret av Dipso
Lenke til kommentar
virka kult dette, tror det kommer til wii også, spent på hvordan kontrollene er der.

 

men jeg sitterfast i demoen. Kommer meg forbi de fellene som skyter ut piler, så kommer jeg til en plass jeg ikke vet å komme meg videre, er en sak med gule og sorte streker det går an å klatre i men den stopper midt på en vegg...

 

any ideas?

8014528[/snapback]

 

Mens du klatrer bortover det ene lille festet, skal du hoppe opp på en større feste som er litt høyere opp. I allefall om jeg forstår deg riktig om hvor du er.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...