Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei jeg skal kjøpe et gtx 780 gpu, og jeg har et gtx 580 som jeg vil kjøpe noen helt vanlige komponenter til.

Jeg trenger IKKE kabinett, men siden jeg tenkte å bruke denne som litt server/gaming pc så trenger jeg noen komponenter som er bra for det til minst mulig penger fordi jeg ikke vil bruke alle pengene mine på den pcen.

 

Trenger ikke skjerm,tastur,gpu og mus men trenger OS, ellers trenger jeg alt det andre av pc komponenter.

 

Mvh Håvard

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei jeg skal kjøpe et gtx 780 gpu, og jeg har et gtx 580 som jeg vil kjøpe noen helt vanlige komponenter til.

Jeg trenger IKKE kabinett, men siden jeg tenkte å bruke denne som litt server/gaming pc så trenger jeg noen komponenter som er bra for det til minst mulig penger fordi jeg ikke vil bruke alle pengene mine på den pcen.

 

Trenger ikke skjerm,tastur,gpu og mus men trenger OS, ellers trenger jeg alt det andre av pc komponenter.

 

Mvh Håvard

 

tror du har en skriveleif der,

 

Du skal kjøpe et 780 gtx kort, men du har et 580 gtx, og nå vil du kjøpe neon data komponenter til, slik at du kan lage en server?

Lenke til kommentar

tror du har en skriveleif der,

 

Du skal kjøpe et 780 gtx kort, men du har et 580 gtx, og nå vil du kjøpe neon data komponenter til, slik at du kan lage en server?

 

Ja eg ska kjøpa noen nye komponeter til gtx 580 skjermkortet, sorry for skrivefeil :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...