Gå til innhold

hater russekortet mitt


corri

Anbefalte innlegg

hei!

 

jeg bestilte som alle andre russ russekort i november. Problemet er at jeg angrer helt sykt, altså jeg kan absolutt ikke gi de ut. Det er altfor internt og rett og slett bare kleint og uff. Vet jo at russetiden er litt om sånne ting, men det er absolutt ikke innafor å gi ut. Kan gi det til småbarn, men vil ikke gi det til vennene mine at alllll.

 

Lurte bare på om det var verdt å betale 550 kr for å bestille nye, eller om ingen egentlig bryr seg. Fordi de jeg har er helt krise, så hvis jeg ikke bestiller nye kommer jeg ikke til å gi de ut hahah

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...
  • 2 uker senere...

Ingen bryr seg. Jeg delte ut 10 russekort. Resten vet jeg ikke hvor ble av. Når det er sagt, hele russetiden er oppskrytt og kan kuttes ut. Ta en fest med noe venner istedenfor! Dere kan få en ganske fet fest om dere bruker like mye tid og penger på den som på russetia!

Noen som ikke fikk seg noe i russetiden ja:P

 

Russekort er latterlig dyrt. Lag heller ditt eget på vistaprint.no

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Synes mest russetiden handler om å glede unger egentlig, vi gjorde slik som å plutselig dra en tur til barneskolen og slike ting gjorde ikke alt for mye sprell annet enn at jeg kidnappet noen fra en Eksamen.. Ikke kjempe glad den eksamensvakten da, men lappen med eksamen hadde falt ned fra døra så lite visste jeg :D

Lenke til kommentar

Men ang russekort ingen bryr seg mye, jeg hadde pikachu som bilde på russekortet redigert som Svart-russ det ble ekstremt populært iblant kidsa så de løp etter meg men de andre russene bryr seg ikke så mye om korta er opplevelsen av å være russ som er i sentrum :)
Andre gangen jeg var russ da var jeg rød og da brukte jeg et bilde fra jeg var svart-russ året før der jeg under dåpen hadde sitte på ett toalett som vi satte ut i skogen i forbindelse med dåpen, det var rimelig kult og denne gangen var det Russen som likte det bedre enn ungene.

Men poenget med alt dette er - ingen husker dette 2 dager etter 17.Mai.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...