Gå til innhold

Transvestigation - etterforskning av tvekjønn hos samfunnstopper


Anbefalte innlegg

 

 

 

Noen andre enn meg som har lagt merke til hvor besatt kristne er av hva som befinner seg i trusa på folk?

Det går ikke an å bytte kjønn. Er man født mann forbli man alltid mann, er man født kvinne forblir man alltid kvinne.
Dette er jo bare sludder og vås. Om man er uoperert trans er jeg enig med deg - har man penis er man medisinsk sett mann, og har man vagina er man medisinsk sett hunkjønn. Uansett hva man hadde da man ble født. Mennesker som fysisk har byttet kjønn, ja da har de byttet kjønn. Ordet kjønnsorgan gir deg kanskje et hint?
Ja, men det er falskt, de er fortsatt det samme kjønn de ble født. Det er rent lureri å tro man kan "bytte" kjønn.
Det er latterlig å si en alltid forblir det kjønnet man er født når flere faktisk er født med udefinerbart kjønn.

Hva avgjør kjønn i din mening? Er det kjønnskromosomer? Innvendige genitalia? Utvendige genitalia? Hvis man er født med xy kromosomer men med kvinnelige kjønnsorganer, er man da født mann eller kvinne?

Hva med de som har innvendige testikler men ingen penis? Hva med de som er født med en blind vagina som ikke leder til noen livmor, er de mann eller kvinne.

For de av dere som tror på Gud, så må dere vel innse at guden deres tydeligvis ikke bare skapte oss som mann og kvinne. Jeg har sett flere titalls nyfødte hvor det er komplett umulig å se om de er en hun eller han.

Hvorfor skapte den såkalt ufeilbarlige guden deres slike barn hvis det er meningen at alle skal bli skapt som mann eller kvinne?

 

Den øvrige konspirasjonsteorien til trådstarter er så sinnsvak at det ikke er verdt å kommentere en gang.

Endret av Nether
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er latterlig å si en alltid forblir det kjønnet man er født når flere faktisk er født med udefinerbart kjønn.

Det er faktisk en helt annen ting. De fleste om ønsker å "bytte" kjønn, er født som ett kjønn. De blir aldri noe annet kjønn selv om de opererer. De er fremdeles det samme kjønnet. Det er en rekke ting som avgjør det rent vitenskapelig sett, ikke kun kjønnsorgan.

Lenke til kommentar

 

Det går ikke an å bytte kjønn. Er man født mann forbli man alltid mann, er man født kvinne forblir man alltid kvinne.

 

Og hvem har bestemt det?

 

Vitenskap og logikk har bestemt det. Selv om man tar hormoner og opererer seg blir man ikke et annet kjønn alikevel. Man forblir det man er født. Det er helt umulig for en mann å bli kvinne og for en kvinne å bli mann. Ja, det kan late som, operer og bruke kjemikalier, men det endrer ikke hvilket kjønn de er.

 

 

"Staten" burde strengt tatt ikke ha noe som helst med hvilket kjønn hver og en av oss er eller ikke er. Vi burde avskaffe "juridisk kjønn" helt, og la folk være som de har lyst til i - og gjøre hva de lyster med - sin egen kropp. Det skaper selvsagt litt problemer for idretten, som er kjønnsdelt, og ditto for muslimske menigheter, men ellers har det ingen betydning. Hvis ingen er definert som "mann eller kvinne", så får vi heller ingen problemer med kjønnskvotering...

Jeg setter pris på den argumentasjonen og finner den interessant. Men som du helt sikkert forstår fra tidligere diskusjoner om temaet så er jeg helt uenig i den vurderingen.

 

 

 

Men som sagt, jeg tror hva som er i trusene til folk er noe de aller fleste er opptatt av. Med mindre man ikke bryr seg om å finne en kuk i trusene til "damen" man fant på puben.

 

Nå går jeg ikke lenger på puben for å finne damer. Men den gangen jeg gjorde det, så hadde vi (i hvert fall noen av oss) noe som het folkeskikk. Når jeg traff noen i dameklær med utovertiss (det skjedde ikke så ofte den gangen, og sikkert ikke i dag heller) så var det ikke verre enn at vi begge var ærlige om våre preferanser og slikt. Det var jo ikke sånn at transene likte eller liker å bli banket opp av den de dro/drar hjem sammen med. De fant seg helst mennesker som var innforstått med hva de fikk (skjønt alkoholen noen ganger kunne trøble det til for noen og en hver). Til gjengjeld synes noen av oss at da fikk de være seg selv i fred for oss. Kardemommeloven fungerer her også...

 

Geir :)

 

Ser man på ærlighet generelt i befokningen så kjøper jeg ikke det argumentet. Folk flest lyger altfor mye, mange lyger konstant. Manipulasjon er en rimelig vanlig "sosial" greie.

Lenke til kommentar

Vitenskap og logikk har bestemt det. Selv om man tar hormoner og opererer seg blir man ikke et annet kjønn alikevel. Man forblir det man er født. Det er helt umulig for en mann å bli kvinne og for en kvinne å bli mann. Ja, det kan late som, operer og bruke kjemikalier, men det endrer ikke hvilket kjønn de er.

 

Vitenskapen bestemmer da ingenting. Den forteller oss ting, om vi lytter. Den kan gi oss kunnskap om hvordan ting er satt sammen. Men den kan ikke si oss at vi skal legge mer vekt på fysiologi enn på psyke, det er et filosofisk problem. Hvordan vi forholder oss til kjønn er en sosial konstruksjon, akkurat som hvordan vi forholder oss til andre fysiologiske egenskaper, som hudfarge. 

 

Hvilken "logikk" som har bestemt at man ikke kan bytte kjønn må du forklare meg. 

 

Jeg setter pris på den argumentasjonen og finner den interessant. Men som du helt sikkert forstår fra tidligere diskusjoner om temaet så er jeg helt uenig i den vurderingen.

 

Fair nok. 

 

Ser man på ærlighet generelt i befokningen så kjøper jeg ikke det argumentet. Folk flest lyger altfor mye, mange lyger konstant. Manipulasjon er en rimelig vanlig "sosial" greie.

 

Fair nok det også. Jeg  holder nok en knapp på Kardemommeloven allikevel. Noen løgner skader mer enn andre, og denne skader i verste fall din stolthet. Ikke at jeg er sikker på at det behøver å være slik, men jeg innser at for noen er dette tabu.

 

Geir :)

Endret av tom waits for alice
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Legg merke til Zeebie og hans vanlige adferd her. Han hevder at kjønn er bestemt av "vitenskap og logikk", men evner ikke å være mer konkret enn som så. (Til tross for at Nether ga han flere mulige ting å gripe fatt i.)

 

Han er vel så langt ute å kjører som de andre konspirasjonsteoretikerne i flat jord-tråden.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Det er også et veldig begrenset antall kjendiser og toppidrettsutøvere og dermed et veldig begrenset antall menn som får vite sannheten eller blir sammen med dem.

 

Så har vi problemet med at de ikke nødvendigvis har penis da vet man jo ikke sannheten i det hele tatt. Hvorfor har dette da noe som helst å si i forhold til religion?

 

Gud tilgir barnemordere og voldtektsmenn så en så uskyldig meningsløs ting som å få folk til å bli forelsket i transer uten at de vet det selv virker meningsløst.

 

Så har vi et bonusspørsmål; I praksis så er en som er sammen med en transe homofil, gutt på gutt. Betyr dette at du har fordommer mot homofile? I forhold til de religiøse grunnene så tilsier dette at Gud hater homser.

 

Dette er egentlig veldig nytt for meg. Men det er visse slekter som gjør dette, og det kan ha sammenheng med å gi barna sine til djevelen, i overført betydning.

Det kan ha sammenheng med at disse slektene tror de er eller skal bli udødelige aliens, og at disse aliens er tvekjønnede.

 

Dette innebærer jo en veldig grov omsorgssvikt mot små barn, og omskjæring er egentlig bare blåbær i forhold.

Muligens blir noen babyer avlet fram for å bli sangere, noen for å bli tennis-spillere, noen for å bli politikere.

 

Det ser ut til at trannies dater trannies, det vil si at mannen i forholdet som oftest er en FTM (Female to male).

Men det er oftest vanskelig å oppdage, bortsett fra i tilfellet Howard Stern og kona, og flere andre tilfeller.

 

En vanlig mann som blir forelsket i en MTF (Male to female), vil nok påvirkes mentalt av dette, og være under en form for trolldom.

Det samme gjelder en vanlig jente som blir forelsket i en FTM.

Men det er mulig å komme seg ut av en slik tilstand, for den som ikke har vokst opp i disse familiene. Om det er mulig for dem, er jeg usikker på. Noen sier at de ikke har sjel, men... kanskje de har det likevel?

 

Her graver du deg bare enda dypere. Jeg kan tro hva jeg vil om flatjordere angående dumhet og liknende, men de har hvertfall mer eller mindre fornuftige ting å komme med. Dette er en tankegang som er så langt fra virkeligheten at det rett og slett er farlig. Du er antagelig på randen til å få hjernen din inn i enda en konspirasjon som antagelig er verre og mer rettet mot deg personlig.

 

Jeg kan med hånden på hjertet innrømme at jeg har en smule "paranoia" jeg også og at jeg "tenker at folk tenker at", men det stopper der.

 

Jeg kan ikke si at du trenger hjelp da jeg ikke vet noe mer enn du skriver her, men jeg har sett og hørt liknende fra familie og det gikk raskt nedover fra det nivået du virker å være på. Når jeg sier at det gikk raskt nedover så mener jeg at det plutselig sa PANG og innleggelse med en relativt heftig diagnose var en ting.

 

PS; Ingenting av det du skriver er sammenhengende og du svarer heller ikke på spørsmålene mine.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Han er vel så langt ute å kjører som de andre konspirasjonsteoretikerne i flat jord-tråden.

 

Denne teorien som jeg tar opp, er så spesiell at det tok meg et halvt år å begripe hva som faktisk hevdes.

Men til slutt skjønte jeg det, og begynte å undersøke bilder.

Og dessverre konkluderer jeg med at teorien stemmer.

 

Det som vi vanligvis tenker på som transvestitter, kan ikke skjule hva de er for noe. Men dette dreier seg om transvestitter på et helt annet nivå, siden endringen har skjedd før puberteten.

En mann som foretar et kjønnsskifte etter den mannlige puberteten, vil ofte se lite overbevisende ut.

 

Men selv om endringen har skjedd før puberteten, er det mulig å se etter tegn på hva en har med å gjøre. Som nakke, skuldre, hofter, armer, hender...

Hvordan står disse i forhold til hverandre? Utgjør det totalt sett en mandig figur med lange armer og kanskje stor hake, eller er det en mann med korte armer og "myke" hender og små tenner?

 

Dette er det mange på youtube holder på med å undersøke for tida...

 

Mange mener allerede fra før at denne var veldig femi. Historier fra damer som har hatt sex med ham kan være oppdiktede. Kanskje har vedkommende aldri hatt sex med noen!

 

Justin_Bieber-300x158.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg kan ikke si at du trenger hjelp da jeg ikke vet noe mer enn du skriver her, men jeg har sett og hørt liknende fra familie og det gikk raskt nedover fra det nivået du virker å være på.

 

 

Du håper og venter på at jeg skal bli innlagt?

Vil du ikke se ganske dum ut da, dersom det ikke sier "pang" hos meg?

 

rumer-willis-today-150611-01_86630cf5f67

 

Rumer Willis, en ung ekshibisjonist med kjønnsnøytralt navn(?), stor kjeve, lange armer, lang nese...

Lenke til kommentar

Så, gud skapte mennesket i sitt bilde. "Han" har altså selv minst en sønn. Men ingen mor til sønnen sin?

 

Må ikke nesten gud da selv være begge kjønn? For å få avkom altså?

 

Kan det videre være at mennesker med "forvirrede kjønnsbilder" av seg selv, egentlig er nærmere gud en resten av oss? Ettersom de også ser seg selv som av 2 kjønn, akkurat som gud?

 

Hva sier det i så fall om dere som forsøker å tegne transvestitter som djeveldyrkere? Kan det være at dere er de virkelige djeveldyrkerne, men at djevelen er så slu at han har klart å lure dere til å tro at dere egentlig er de gode?

 

Vel, jeg er ingen stor tilhenger av konspirasjonsteorier. Men dette høres faktisk mer sannsynlig ut for meg. Mange av de "kristne" på forumet her er så hatefulle mot sine medmennesker. At man skulle ikke tro de hadde lest bibelen en gang. Ihvertfall ikke med noen form for forståelse som minner om det kristne budskap som forkynnes rundt omkring..

 

The rabbit hole stretches on, and the plot thickens..  :hmm:

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg kan ikke si at du trenger hjelp da jeg ikke vet noe mer enn du skriver her, men jeg har sett og hørt liknende fra familie og det gikk raskt nedover fra det nivået du virker å være på.

 

Du håper og venter på at jeg skal bli innlagt?

Vil du ikke se ganske dum ut da, dersom det ikke sier "pang" hos meg?

 

Håper gjør jeg ikke, det er mye mer underholdende å ha deg her for min del.

 

Hvorfor vil jeg se dum ut? Du er et brukernavn som poster tekst, akkurat som alle andre her, og det kan godt hende gode gamle Porc er lagt inn og det er en ny person som skriver med kontoen under navnet Widewanka.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Det gjør det strengt tatt fristende å advare mot flat jord "teorien" på enda et grunnlag. "Ikke begynn med FJT, det er en gateway konspirasjons teori!".

Dessverre viser det seg vel at de fleste konspirasjonsteorier er en gateway, og at det samme gjelder alternativ medisin(troen på én fører til neste), hvilket igjen er gateway til konspirasjonsteorier(via big pharma, chemtrails osv).

Endret av toth
  • Liker 1
Lenke til kommentar

"Hva sier det i så fall om dere som forsøker å tegne transvestitter som djeveldyrkere? Kan det være at dere er de virkelige djeveldyrkerne, men at djevelen er så slu at han har klart å lure dere til å tro at dere egentlig er de gode?"

 

En ting er at ved å holde dette skjult, tar de i praksis livet av flere tenåringsjenter årlig.

 

Om vi tar Bibelen som utgangspunkt (noe jeg gjør), finnes det ulike vers som sier det er forskjell på menn og kvinner.

 

De første menneskene var mann og kvinne, Adam og Eva.

Det står i Moseloven at det er en styggedom for en mann å gå i kvinneklær, og for en kvinne å gå i mannsklær.

De som var kastrerte hadde ikke adgang til datidas teltmøter i ørkenen, og sikkert ikke senere heller.

Kvinner med menstruasjon skulle sitte utenfor leiren i noen dager.

Et land som tar gutter og kvinner til konger, er i ferd med å gå nedenom.

Man har et sant bilde av hva folk er, hva som er deres reelle status, som i setningen

"Esters tjenestejenter og evnukker kom og fortalte henne dette. "

Ellers kalles folk for mor, sønn, kone, datter, osv., som forteller deres status og kjønn.

 

 

For så sier Herren:
          Evnukker som holder mine sabbater,
          som velger å gjøre det jeg vil
          og holder fast ved min pakt,
          
   
 5 dem gir jeg en minnetavle og et navn
          i mitt hus og på mine murer.
          Dette er bedre enn sønner og døtre.
          Jeg gir dem et evig navn
          som aldri skal slettes ut.

 

Evnukker (kastrerte menn) kan få ære, men det er sikkert på betingelse av at de ikke går kledd i kvinneklær.

 

Jesus sa om ekteskapet:

 

 

For noen er evnukker fordi de er kommet slik fra mors liv, andre fordi mennesker har gjort dem til evnukker, men det er også noen som har gjort seg selv lik en evnukk for himmelrikets skyld. La den som kan, ta dette til seg.»

 

Dermed erkjenner faktisk Bibelen at noen er født uten kjønnsorganer, men at disse ikke skal gifte seg.

Lenke til kommentar

 "men det er også noen som har gjort seg selv lik en evnukk for himmelrikets skyld. La den som kan, ta dette til seg."

 

Her sier altså Jesus at noen kan gjøre seg selv til evnukk for himmelrikets skyld..

 

Hva er en transvestitt som har fjernet sin penis, om ikke en evnukk? Kan det ikke da være at det er guds vilje at de gjør det?

 

Sannelig sannelig; "La den som kan, ta dette til seg."..

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 Hva er en transvestitt som har fjernet sin penis, om ikke en evnukk?

 

Det er en transvestitt uten penis, ikke evnukk ;)

https://sml.snl.no/evnukk

 

 

SNL er nok ikke helt utfyllende i sin beskrivelse her. Harems evnukker har blitt fullstendig kastrert, altså fått fjernet også penis. De hadde et strå, gjerne av sølv, som de stakk inn i urinrøret når de skulle tisse. De var selvfølgelig ikke på den tiden kjent med sølvs bakteriedrepende funksjon. Men praksisen har altså vart lenge nok til at de sannsynligvis ble kjent med at det var en fordel å bruke sølv strå, mtp. Urinrørs infeksjon..

 

Post-opererte transvestitter som tidligere var menn skal slik sett kunne gå under betegnelsen..

Lenke til kommentar

"Her sier altså Jesus at noen kan gjøre seg selv til evnukk for himmelrikets skyld..
 
Hva er en transvestitt som har fjernet sin penis, om ikke en evnukk? Kan det ikke da være at det er guds vilje at de gjør det?"

 

Diskusjonen er i utvikling :)

 

Om det er kristelig å fjerne organer eller kjønnsorganer... Jesus sier faktisk at det er bedre å rive ut sitt øye enn å la øyet lede en til helvete.

Men vi vet også at de i Midtøsten pleide å bruke overdrivelser når de kommuniserte.

 

Så det å gjøre seg selv til evnukk kan også bety å velge et enslig liv...

 

Noe som igjen ville være en positiv omtale av klostervesenet! Hmm...

Men tidlig i kirkehistorien valgte de enslige profetene å være eneboere. De søkte seg vekk fra folk... De ønsket neppe å underkaste seg et katolsk klostervesen.

 

Og som sagt, om noen gjør seg selv til evnukk for himmelrikets skyld, innebærer det neppe å ikle seg glitter, stas og parykker og sprade rundt på den verdslige scene...! Og bli avfotografert og filmet fra nær sagt alle vinkler!

Lenke til kommentar

 Hva er en transvestitt som har fjernet sin penis, om ikke en evnukk?

 

Det er en transvestitt uten penis, ikke evnukk ;)

https://sml.snl.no/evnukk

 

SNL er nok ikke helt utfyllende i sin beskrivelse her. Harems evnukker har blitt fullstendig kastrert, altså fått fjernet også penis. De hadde et strå, gjerne av sølv, som de stakk inn i urinrøret når de skulle tisse. De var selvfølgelig ikke på den tiden kjent med sølvs bakteriedrepende funksjon. Men praksisen har altså vart lenge nok til at de sannsynligvis ble kjent med at det var en fordel å bruke sølv strå, mtp. Urinrørs infeksjon..

 

Post-opererte transvestitter som tidligere var menn skal slik sett kunne gå under betegnelsen..

 

Jeg er klar over det, poenget er at ballene også må fjernes så en transvestitt som har fått fjernet penisen er fortsatt "mann" :lol:

Lenke til kommentar

Om det er kristelig å fjerne organer eller kjønnsorganer... Jesus sier faktisk at det er bedre å rive ut sitt øye enn å la øyet lede en til helvete.

Men vi vet også at de i Midtøsten pleide å bruke overdrivelser når de kommuniserte.

 

Så det å gjøre seg selv til evnukk kan også bety å velge et enslig liv...

 

Det du sier her er altså at det som står i bibelen kan være feil? Det som står betyr ikke det det står at det betyr?

 

Å kappe av ballene betyr aldri å leve som enslig.

Lenke til kommentar

Og som sagt, om noen gjør seg selv til evnukk for himmelrikets skyld, innebærer det neppe å ikle seg glitter, stas og parykker og sprade rundt på den verdslige scene...! Og bli avfotografert og filmet fra nær sagt alle vinkler!

 

Men verden er jo mye "større" nå en for tusenvis av år siden. Hvordan skal man nå frem til folk om man ikke er en form for kjendis?

 

 

SNL er nok ikke helt utfyllende i sin beskrivelse her. Harems evnukker har blitt fullstendig kastrert, altså fått fjernet også penis. De hadde et strå, gjerne av sølv, som de stakk inn i urinrøret når de skulle tisse. De var selvfølgelig ikke på den tiden kjent med sølvs bakteriedrepende funksjon. Men praksisen har altså vart lenge nok til at de sannsynligvis ble kjent med at det var en fordel å bruke sølv strå, mtp. Urinrørs infeksjon..

 

Post-opererte transvestitter som tidligere var menn skal slik sett kunne gå under betegnelsen..

 

 

Jeg er klar over det, poenget er at ballene også må fjernes så en transvestitt som har fått fjernet penisen er fortsatt "mann" :lol:

 

Mulig jeg ikke er helt med, trodde du jeg mente at transvestitter ikke fjerner testiklene også når jeg sa de fjerner penis?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...