Gå til innhold

Kamptråd - Huddersfield vs Manchester United


Anbefalte innlegg

Nja. Rashford bommer på mål alene foran keeper fra seks meter, Jones bommer på blank kasse fra fire meter, to i tverrliggeren, Luke Shaw bommer på ballen som fører til Huddersfields scoring. Bare i andreomgang. Full svikt i avgjørende situasjoner.

 

 

Jojo, men det blir lett sånn når man må stresse og får servert muligheter på en slump. Det kommer som resultat av at laget ikke fungerer.

Nå er det flaut at OGS ble ansatt syns jeg. Dette kommer til gå ræva, helt sikkert. Det hadde ikke blitt sånn med en klassetrener.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-GlDE6z

 Det hadde ikke blitt sånn med en klassetrener.

Det har nettopp vært to klassetrenere og det gikk like ille for begge..... Her trengs det langt flere forandringer enn treneren.

Lenke til kommentar

Jojo, men det blir lett sånn når man må stresse og får servert muligheter på en slump. Det kommer som resultat av at laget ikke fungerer.

Nå er det flaut at OGS ble ansatt syns jeg. Dette kommer til gå ræva, helt sikkert. Det hadde ikke blitt sånn med en klassetrener.

Langt fra uenig i det første, jeg bare mener ikke at det er managerens skyld. United må stå med managervalget og gi han tid og rom til å rydde opp i spillertroppen, for det blir bare mer og mer tydelig at troppen er for dårlig. De svikter gang på gang.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...