Gå til innhold

SNIKTITT: Infinifactory


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg skrev for et par dager siden at det var to spill i early access jeg kunne anbefale. Det var Prison Architect og Infinifactory.

 

Jeg har aldri spilt eller hørt om Spacechem, men det betyr ikke at jeg ikke storkoser meg med Infinifactory. Det er deilig å kunne spille i sitt eget tempo og prøve seg frem for å løse oppgavene. For meg har oppgavene til nå stort sett vært akkurat passe vanskelig, noe som betyr at hjernen må jobbe litt. Det betyr også at når jeg klarer oppdraget, så får jeg en mestringsfølelse.

 

Spillet kan virkelig anbefales.

Lenke til kommentar

Kommenterer raskt for å støtte anmelderen og Husam i anbefalingen av Spacechem, som etter min mening er det beste hjernetrimspillet man finner på Steam. Det gir også all grunn til å ha tro på dette spillet, når det en gang lanseres. Er det noen fler som kan kommentere på hvor nært det er å være ferdig? Jeg skyr early access, ettersom jeg i ren fristelse har forsøkt meg på det en rekke ganger og bare blitt frustrert. Men nå melder fristelsen seg igjen.

Endret av whorebeast
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC

Er det noen fler som kan kommentere på hvor nært det er å være ferdig?

... Vanskelig å tippe hva utviklerne har tenkt å legge til. Spillet er morsomt slik det er nå, slik sett er jeg fornøyd uansett hva det blir til. Noen CTD har jeg hatt, men spillet lagrer kontinuerlig så du mister ingenting selv om du må starte det opp på nytt iblant.

 

Veldig artig å dille med optimalisering av løsningene en lager. Få færre "cycles" og mindre "footprint" (selv om jeg er noe usikker på hvordan sistnevnte egentlig fungerer).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...