Gå til innhold

God of War-sjefen: – Jeg gråt da jeg så anmeldelsene


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Massivt talent han karen der. Skjønte spillet kom til å bli bra når han var såpass involvert. Tipper Sony kaster noen millioner hans retning for å utvikle enda mer spill.

 

Nettopp derfor det irriterer meg mer enn det burde gjøre at ingen ser ut til å bry seg om Underworld Ascendant. Det er jo Ultima Underworld 3, laget av to av hovedfolkene bak System Shock, Ultima Underworld, Deus Ex og Thief (Warren Spector og Paul Neurath). Og det kommer etter planen i år. Previews osv ser utrolig bra ut også. Så hvor er hypen? :(
Lenke til kommentar

Sykt fortjent. Håper han tar seg en god ferie nå og kommer sterkt tilbake, håper vi får ser mer av Kratos og andre spill denne karen er involvert i i mange år fremover.

 

Jeg stoler såpass på denne karen at jeg vet at dette blir årets høydepunkt på spillfronten for min del. Digger mytologi, og norrøn mytologi blir helt perfekt! Er så glad for at Sony gir spillselskapene de støtter masser av tid til å lage spillene sine helt ferdige før de slippes. At de tørr å slippe anmeldelsene en uke før spillet kommer i salg viser også at spillutviklerne er sikker på at spillet de har laget er bra. Noe annet enn Bethesda m.fl som ikke tørr å slippe anmeldelser før spillet slippes.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Massivt talent han karen der. Skjønte spillet kom til å bli bra når han var såpass involvert. Tipper Sony kaster noen millioner hans retning for å utvikle enda mer spill.

 

Nettopp derfor det irriterer meg mer enn det burde gjøre at ingen ser ut til å bry seg om Underworld Ascendant. Det er jo Ultima Underworld 3, laget av to av hovedfolkene bak System Shock, Ultima Underworld, Deus Ex og Thief (Warren Spector og Paul Neurath). Og det kommer etter planen i år. Previews osv ser utrolig bra ut også. Så hvor er hypen? :(

Aldri hørt om eller sett noen nyheter, ang dette spillet. Kanskje en lei grunn?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...