Gå til innhold

God of War får strålende anmeldelser


LarZen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

Jeg ble lei konseptet litt ut i toeren. Trykk en knapp, se figuren gjøre tusen ting, repeter.

Har det ikke alltid vært litt puzzles (klatring) i GoW?

 

Har null forhold til GoW fra før, men vurderer litt om jeg skal ha dette.

Lenke til kommentar

God of War 4 får fantastiske anmeldelser. Dette blir bra folkens! :w00t:

Og anmeldelsene kommer en uke før spillet er ute, i motsetning til Bethesda m.fl. som vet at spillene deres aldri er 10/10 så de har review embargo frem til spillene er ute til salgs slik at flest folk skal kjøpe det før de leser anmeldelser.

 

Gleder meg som en unge til God of War. Har bare sett en trailer og latt være å lese noe mer om spillet, men likevel har jeg vanskelig for å tro at noe vil toppe det i år.

Lenke til kommentar

Skjønte det :) Når en utvikler gir reviewere utgaven så tidlig så vet dem at dem har et mesterverk og det virker som det nettopp er det. Hadde aldri tvil, den spilldesigneren dem har skjønner seg på gameplay og kul action. faen som jeg gleder meg ! Jeg tror dette lett kan bli kuleste spillet siste 10 årene.

Lenke til kommentar

Gleder meg, på tide å tørke støvet av PS4en igjen etter Horizon Zero Dawn. Vurderte å skaffe meg PS4 pro, men må også har ein sjerm også, da blir det fort litt mye for et spill, så trur eg holder meg til vanlig PS4 litt til da eg enda ikkje veit katid hverken The Last of us eller Death Stranding kommer, som er neste på listen for min del. 

 

Er litt skeptisk til 30 Fps, gikk fint i Horizon Zero Dawn, selv om det var litt irriterende, forsvant frustrasjonen litt ut i spillet, blir kanskje litt annerledes med "Hack and slash", men tar sjangsen på å spille det på vanlig PS4.

 

Gleder meg hvertfall stort til neste helg :D

Endret av Noiz
Lenke til kommentar

Jo, med veldig varierende fps opp til 60fps i 1080p. Så er det jo smak og behag om man takler det, eller om det bare er best å låse seg på stabile 30fps :) Har ikke 4K TV selv, men skal prøve i performance mode og se om jeg finner det brukbart i hvertfall. 

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...