Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide


Anathema

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Finnes det et "black black metal"-band? Altså et svartmetallband der medlemmene er mørkhudede?

9615864[/snapback]

 

Suffocation er det einaste bandet eg har sett med negerar. Men nå er jo det daumetall...

9615890[/snapback]

 

Suffocation har i tillegg en virkelig rå, dyp growl.

 

Morsomt med denne nye, informative tråden.

 

Faen sangen Tyrants av Immortal må være det råeste noensinne innen black metal.

Lenke til kommentar
Ska vi starte? Tror ikke Metallicas kommende album blir no bra.. Likte ikke St. Anger, blir for ensformige sanger. Lars prøver å eksperimentere litt med tromminga, men hadde kanskje vært litt greit å ha forskjellige trommer på de forskjellige sangene? Nei St. Anger i do.

9615788[/snapback]

 

Nå er det jo egentlig ingenting som tyder på at det nye albumet skal bli som det forrige.. :) Metallica utvikler jo seg hele tiden.. noe de har fått "kjeft for" (= alle ikke er som Master of Puppets), men som blant andre jeg synes er en positiv ting!

 

Jeg gleder meg! :w00t:

9615833[/snapback]

 

De har vel også sagt at det ikke blir i samme stil som St. Anger.

Var vel Truillo som spøkte og sa at Lars hadde "stemt" skarptromma til kommende album.

Lenke til kommentar
Finnes det et "black black metal"-band? Altså et svartmetallband der medlemmene er mørkhudede?

9615864[/snapback]

Det finnes black metal i Iran som kaller seg Sorginnkallelse. Så det eksisterer sikkert et med mørkhudede medlemmer i Afrika et sted.

 

Sam Dunn og Scot McFadyen kommer med ny metaldokumentar. Global Metal. Kan vel sammenlignes med NRKs "der du trudde ingen kunne bu" bare i en metalvariant.

 

Edit: Ser du fant Black Death.

Endret av ersa
Lenke til kommentar
Jeje, uansett. Hva vil dere klassifisere Gorgoroth - Incipat Satan som? sliter litt med sjangeren på det albumet. Vanlig black Metal duger ikke, noen forslag?

9616158[/snapback]

Gorgoroth er jo 100% Black Metal!

 

Jeg ser at NSBM er blitt helt glemt i introduksjonen. Har nylig fått høre russiske Raven Dark som imponerer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...