Gå til innhold

Sosial angst men lidenskap for musikk


bluebell

Anbefalte innlegg

Hei

Sliter med sosial angst, men har kjempe lidenskap for musikk.
Var utøvende musiker i 5 år, men så tok den sosiale angsten over..

Har vært bort i mange forskjllige musikkmiljø for å se om det hjelper, men ingen ting forandrer situasjonen.. Er det noen andre som har tips eller har samme problemet?

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse

Hei

 

Sliter med sosial angst, men har kjempe lidenskap for musikk.

Var utøvende musiker i 5 år, men så tok den sosiale angsten over..

 

Har vært bort i mange forskjllige musikkmiljø for å se om det hjelper, men ingen ting forandrer situasjonen.. Er det noen andre som har tips eller har samme problemet?

Er en meget vesentlig problemstilling du har der som gjelder ekstremt mange, har til og med gjeldt for meg. Jeg har fortsatt den dag i dag, sosial angst, men ikke på den formen at det er en hemmende faktor. Musikkmiljø som hjalp meg var EDM, Elektronisk Dance music. Jeg var på mitt første "rave" som er kaldt Hardstyle DNA og møtte ett så inkluderende miljø at det gjorde så mye for meg. Selv lager jeg musikk og gjort i 8 år, og har det igjennom flere år vært DJ på forskjellige steder. for ca 4 år siden så droppet jeg dette fordi jeg blei redd for hva alle andre tenkte om dette, og glemte helt bort gleden dette ga meg. I fjor hadde jeg min første solo konsert som DJ i Hamar, og blei møtt av 378 danse glade og inkluderende publikum som igjen ga tilbake gleden for meg og spille ute på nattklubber. Den dag i dag, 1 år etter på har jeg nå spilt 8 konserter siden våren i fjor, og stor koser meg. Masse lykke til, håper ikke du lår angsten ødelegge gleden musikk gir til deg, og ikke minst til alle andre. Ta gjerne kontakt for en prat! 

 

Facili. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...