Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Problemer mellom mor og far, problemer for meg.


Anbefalte innlegg

Tja, hadde aldri trodd jeg skulle henvende meg til et forum for råd og tips, men innser at jeg er ganske så desperat etter hjelp nå for tiden : (

 

 

Forholdet mellom min mor og far er VELDIG turbelent og ustabilt. Mormi tror pappa er utro med noen, noe som jeg tror er veldig sant. Det menes at han har møtt ei kjerring på jobben som han har det fint ilamme. Flere folk som jobber ilamme pappa har sagt til mormi at pappa og kjerringa trives ilage og de er veldig ofte ilag når de har samme skift på jobb.

 

Alt var så bra før, vi bor i et fint strøk og har stort hus, ny bil og begge foreldrene mine har vellstående jobber, folk rundt oss ser ikke hva som skjer bak veggene våre.

 

Helt siden mamma fikk høre om denne kjerringa har alt gådd scheis! Pappa drikker mer enn før fordi mamma kjefter og smeller på han hele tiden. Mamma gråter ofte og vet ikke arme råd.

 

Tidligst i morrest begynte de å krangle igjen. Pappa ble så sint å lei at han tok bilen og bare kjørte seg en tur, også kjent som å pakke halen under bena og rømme sin vei uten å snakke om problemet, noe han har gjort helt siden dette startet. Mamma gråt og gråt og visste ikke hva hun skulle gjøre, og hun sa at hun kom til å stikke en kniv i seg, hun hadde ikke noe å leve for.

 

Dette er jo problemer for meg og. Jeg går konstant, natt og dag, skole og på fester og tenker på dette. Det at mamma gråter og har det vondt gjør meg enda verre. Jeg er nå ferdig første halvdel av VG3, (18 år) og skal snart flytte for studier og militæret, men jeg har ikke lyst, jeg vil være hjemme og hjelpe mamma med sine problemer.

 

Noen som har tips i det hele tatt? Er ganske fortvilet nå : /

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Be dem pent om å skille seg, kom deg i militæret og vips så er du på vei videre i livet.

Når far din har funnet ei han liker, så blir det gamle aldri helt bra igjen.

Å reparere blir dermed å utsette det uunngåelige.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar

Be dem pent om å skille seg, kom deg i militæret og vips så er du på vei videre i livet.

Når far din har funnet ei han liker, så blir det gamle aldri helt bra igjen.

Å reparere blir dermed å utsette det uunngåelige.

 

Lykke til!

Har bedt dem pent om å skille seg, sagt at jeg ikke fatter hvordan de kan leve ilag på det viset. Jeg tror der imot at pappa er villig til å flytte fra mamma siden han støtt og stadig snakker om det. Mamma der imot tror jeg er altfor knyttet til pappa. Hun er ikke ofte ute med venner og hun sitter stort sett hjemme med pappa. Har så jevli dårlig samvittighet for mormi...Vet ikke om jeg selv blir å takle det at mamma skal skille seg fra pappa, da blir hun jevli alene...bare tanken gjør meg vondt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...