Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

hvordan takle damer


Gjest Johan

Anbefalte innlegg

Hvordan takler dere provoserendes og kranglete damer? Av og til greier jeg ikke bare å la vær å bli provosert. Gjør dere det? Isåfall hvordan løser dere situasjonen der ifra?

 

Er damer lavere inntligent enn menn eller er det bare en myte?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bruker som regel å vær slik ,men ikke alle kvinnfolk som er slik ,men det finnes en hel haug som det ikke er vits i å prøve å diskutere med fordi dei aldri får det inn på noen som helst måte og meiner dem har rett heile tiden og vi enkelte menn tar feil heile tiden..Det er ganske provoserende..Har man ei slik dame da er det enklast å slå opp å gi faen for da vil aldri forholdet fungere!

 

Einaste måten å takle slike damer er å vær ganske bestemt og aldri la dem få taket på ting som er ditt enemerke feks penger og andre ting for da har dem ikke mye å få sagt!og om dei absolutt må true med at man ikke får sex eller andre ting så får dei bare pelle seg ut fra huset/leilighetn og sei klart ifra at ditta orker du ikke visst ditta skal fortsettes.

Endret av Cipther
Lenke til kommentar

Er ikke lett å avslutte en diskusjon når folk ikke får den inn i den trangsynte skallen..Man kan enten sei diskusjonen er avslutta så går du ut eller tar deg en lang tur å får ut aggresjonen og fortsetter diskusjon etter du eventuelt har fått roet deg så hadde jeg blitt forbanna og sagt enten holder han/hun kjeft eller så hadde jeg hivd dem utav huset og ferdig med saken for ditta hadde jeg aldri tolerert!skal man leve i et forhold så må begge gå for det meste frivillig uten å lage sant oppstyr..

Lenke til kommentar

Damer lever i et parallellunivers der fakta og redelighet ikke eksisterer, alt er et fornærmende bilde i et speil i en gåte i en tåke og nærmeste mann er årsaken. Fordi de ikke har problemer, de ER problemet, ergo kan de aldri unnslippe det. Og jo bedre de får det jo værre sier de at de har det, for da har de mer tid til å la seg besnære av muligheten til å finne problemer. Det eneste jeg kan si er at fakta er irrelevant så ikke prøv å ta dem på det. Det de ser ER riktig fordi de ser det. Og om de mot formodning skulle innrømme at du har rett i noe vil de likevel hate deg for det uansett. Ergo sluttresultat det samme. Du får bare prøve å overdøve dem med ennå større tåpeligheter enn de selv klarer å finne opp og late som du er ennå mer såret enn dem er. Jo mer tåpelig tåpeligheten er, jo mer respekterer de den. For å få gehør må du si ting som "jeg fatter og begriper ikke hvorfor vi ikke har obligatorisk mensen-opplæring for irakere all den tid norske gymlærere går rundt i norske skoler uten noen som helst omtanke for at det faktisk vurderes ekstraobligatorisk jentehjelp i gym. For kanskje er det sånn at gutter er bedre i gym, det er kanskje noe vi må tørre å innse, selv om spesielt jenter med seksualproblemer er blitt vant til å tro noe annet. Men det er jo ikke demmes skyld da, det er frakkledde herremenn med bart som ikke tåler at kvinner vil være sjef". Sier du noe sånn tror de automatisk at du er et geni. Men de liker ikke genier uansett da, de bare ikke vil diskutere så mye med dem, og da får du litt fri.

Lenke til kommentar

Forresten, bare glem det jeg skrev, skrev det fordi jeg hadde en litt dårlig dag her :( Det bare føles litt sånn i dag, det betyr jo ikke at det er sånn, eller at det føles sånn hver dag heller for den saks skyld. Jeg har bare rett og slett ikke peiling på hva man gjør, alt jeg vet er at jeg kjenner meg igjen i at det kan være slitsomt mister:)! Særlig når man føler at uansett hva man sier eller gjør er resultatet at noen blir sur.

Lenke til kommentar
Er damer lavere inntligent enn menn eller er det bare en myte?

 

Det er bare en myte. Akkurat som menn er vi forskjellige, noen er mer forskjellige enn andre.

Men er smartere, og menn er dummere. Damer er mer gjenomsnittlige.

Dvs, menn dominerer i begge retnigner, og damer samler seg mer på midten om man skal se på en gjenomsnittlig skala over intelligens.

Lenke til kommentar

Må bare få si at ts har fått et poeng av meg.

Har lest denne tråden til samboer og vi(for det meste meg)har ledd oss fordervet.

Mest fordi jeg kjenner meg selv igjen tidlig i forholdet,men også fordi det her så tydelig kommer frem at vi snakker forskjellige språk og med en tolk hadde alt vert mye enklere :D

Lenke til kommentar

Vel, hvis jeg skal takle ei dame så går jeg for en god, gammel "body takedown". Her er det snakk om at man skal overkjøre motstanderen så til de grader at de ikke vil klare 1) å gjøre motstand der og da 2) at de vil tenke seg om både en og to ganger før de gjør noe som kan være taklingsverdig i fremtiden.

Litt oppløpsfart er elementært. Man må bygge opp til selve taklingen, den kan ikke komme ut av ingenting. Dette har med både verdighet og gjennomføring å gjøre. For deg om motstanderen sin del. Pluss at man risikerer å drite seg ut og misslykkes med selve taklingen hvis man ikke bygger opp til dette. Dette handler om å få nok slagkraft i taklingen, rokkere fundamentet som holder motstanderen i sin plass. Styrken på taklingsmomentet er avgjørende og sammenstøtet må være rent. Man vil ikke opptre som en "dirty player". Men for guds skyld ikke "overdo it".

"The element of suprise" er veldig viktig. Å presentere taklingen gjør bare at motstanderen kan forberede seg på det som kommer, om ikke også gjemme seg unna hele greia. Det er viktig å vite at når aksjonen er iverksatt så har man passert "the point of no return". All korta på bordet. All in. Du skjønner greia. En total bom er skjebnesvangert.

Selve taklingen må utføres grundig og gå hele veien igjennom. Lar du det være igjen rom til at den du takler kan hente seg inn, sår du tvil om hvorfor du takler. Målet er å få en kontant "takedown" som leverer beskjeden med grusende gjennomslagskraft. La det ikke være igjen noen tvil: Dette er hvor du står, og der du står ligger andre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...