Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Lillebroren min plager meg!


Anbefalte innlegg

Her er min prioterings-liste:

  1. Payback
  2. Payback
  3. Payback
  4. Payback
  5. Revenge
  6. Revenge
  7. Revenge
  8. Revenge
  9. Bli venner
  10. Isoler deg fra ham
  11. Revenge
  12. Revenge
  13. Payback
  14. Payback
  15. Payback

 

Hvorfor ikke?

 

Du skaper bare en masse hodebry for deg selv da foreldrene garantert ville trodd på historien til lillebror og tatt hans sak og bare blitt sure på storebror og oayback og revenge blir brukt. Det ville igjen bare gjort at storebror føler seg alene og blir enda mer sur og da ender det opp med at han i lengden taper, og at lillebror vinner.

 

Selvsagt skal det slåss, men i mindre mengder og gjerne etter enkelte metoder og bare over kjedsomhet. Et perfekt slag i skulderen som lammer muskelen er anbefalt til trådstarter, men ikke mer enn dette for å løse problemet.

 

Dose tas 2-3 ganger pr dag han gjør dette.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er som om en person kommer til meg og bokser meg og sånt, og tidligere har han skutt meg. 2 sec etter at han bokse rmeg i huet skal jeg bare si: Hei, åssen går det? eller Skal vi bli venner? (Sånn helt rolig som om ingenting har skjedd) eller f.eks. Skal vi stikke hjem til meg å se en film?

Bare boks til lillebroren din en gang og så kan du bli venn med han.

Det må da være greit!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Yes du må vel være konsekvent, Rett og slett vær litt Storebror. Jeg mene selvfølgelig ikke du må banke han i hjæl, kor mye konsekvens må du vel finne sjøl ut. Dessuten burde du tar deg en alvorsprat med foreldrene dine og si hva lillebror din hold på med. Selv om han er lillebroren burde foredlere fortsatt innse at storebror også har følelser/et liv som de vil leve, jeg veit dog ikke om dine foreldrene dele dette.

 

Har forresten stor respekt for hva du hold på med. Har tenkt å starte med programmering lenge og er nå et år eldre en du. Har til nå dog ikke gidda/hatt tid.

 

Har ikke lillebror din også en eller annen sær hobby som du kan erte han med det litt når han komme å mobbe deg for det awesome stuff du gjør?

Lenke til kommentar

Minner meg om min storebror og lillebror. Jeg har alltid havnet i midten av de to.

 

De har alltid kranglet, som hund og katt. De tåler ikke tryne på hverandre engang. De er nå 24 og 21 år gamle (jeg er 23), og de er like enda.

 

Storebror måtte få hjelp på skolen, hadde lese- og skrivevansker. Og han stammer, når han blir for ivrig. Dette har aldri vært noe issue ved kranglingen, men tror de bare rett og slett ikke tåler hverandre.

 

Men det kan ende godt mellom deg og din bror, selv om mine brødre krangler fremdeles.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...