Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

snik filma lillesøster


Gjest Gjest_versteBror

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_versteBror

hei

 

Jeg har gjort noe verste i livet mitt. jeg har snik filmet lillesøster i dusjen. jeg gjorde det når vi var på ferie i hjemlandet. jeg glemte å slette det fra moblien. Så fikk en jeg ble kjent med der i hjemlandet låne moblietelefonen og han har overført det til sin moblie via bluetooth. etter at jeg fikk moblien tilbake så jeg den video clip var på mobilen som jeg hedde glemt å slette. Jeg skjekka moblien min og fant ut at han hadde sendt noe fra moblien til hans moblie. Jeg er ikke sikker på om han hadde overført den video clip eller om det er noe annet eller om han fikk fullført overføringen.

 

jeg og søster har godt forhold til hverandre. og vi er fra veldig godt respektert familie. der hvor vi var på ferie har vi mange slektinger. han som lånte tlf kjenner også familen våres. finner en ut om den video så vet hele bygda om det.

 

Nå angrer jeg så mye på det jeg har gjort. etter det har jeg tenkt mye på ta selmord. Jeg har ødlagt livet til lillesøster. Hun vet ikke det ennda om det videoen.

 

Nå tenker jeg bare på ta livet mitt vis noen finner det ut om videoen. hvis noen finner ut den videoen kan jeg aldri see noen av familein eller ha kontakt med dem.

 

hva kan jeg gjøre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Pust ut og slapp av! Det er ikke sikkert at han så filmen, det er ikke sikkert at han så det var søstera di og det er ikke sikkert at han har tenkt til å ødelegge livet deres. Slike situasjoner så må du forklare det som det er, men se nå først hvor det ender.

Endret av Gavekort
Lenke til kommentar
Gjest VersteBror

jeg er 21 og hun er 19, på den video er hun ikke fullt så naken bare overkropp i noen sekunder og i undertøy. Uansett om det er noen naken på den video eller ikke so ser man hvem som har satt opp camera.

Lenke til kommentar

Du har mest sannsynlig ikke noe større problem enn at du er syk, syk, syk og kjeder deg litt for mye på ferie. Få greie på hva han overførte, og er det filmen, snakk med ham så det ikke blir noe stort problem ut av det. Lekker filmen ut, advar søsteren din og beklag deg. Og beklag deg. Og beklag deg, så skal du se at det går bra.

Lenke til kommentar

Hvorfor i all verden gjorde du dette?

Jeg synes det er skikkelig ekkelt og perverst - dette hadde jeg syntes uansett hvem som hadde snikfilmet meg, men mye verre om det hadde vært et familiemedlem jeg hadde stolt på!

 

Det er uansett ingen løsning å ta selvmord - det tror jeg ikke familien eller søsteren din synes heller. Det verste som kan skje må jo være om kompisen din har publisert videoen på nettet, da ligger den der for alltid, men om søstra di ikke kan identifiseres på den er det ikke så farlig.. Vises ansiktet? Ser man tydelig at det er henne?

 

Først ville jeg tatt kontakt med kompisen, krevd at han slettet filmen og spurt om det er andre som vet om/har fått den. Hvis du blir sikker på at den er slettet og ingen har den, tror jeg du kan slutte å tenke så mye på dette. Hvis ikke, at filmen er ute på ville veier, tror jeg det beste du kan gjøre er å fortelle dette til foreldrene og søstra di FØR de får høre dette av venner/naboer/annen familie. Da er det myyye bedre at du sier det selv.

Lenke til kommentar

uffda for en suppe...

 

ring til han og spør hva han overførte. ( det er kansje flaut. men er bedre enn at hele familien din får vite det )

 

ikke ta ditt eget liv. det er verre for familien din vis du tar selvmord enn vis du filmer søsteren din i dusjen.

 

alle gjør dumme ting. ( alle ) og alle må leve med de dumme tingene. ( alle ) ikke tro at du er den eneste,

 

jeg forstår at skyld følelsen er for mye og tåle akkurat nå. men det går over ved tiden . det går over på sekundet vis du inrømer hva du har gjort og håper på tilgivelse...

 

lykke til og vis det blir forjævligt. finnes det andre og snakke med om det enn familien din :)

Endret av livingman
Lenke til kommentar

Huff da :/ Hvorfor filmet du henne egentlig ?

 

Som alle andre har sagt, snakk med fyren som lånte mobilen din, og be han slette videoen hvis han har overført den.

Det du uansett burde gjøre er å fortelle søsteren din hva du gjorde !

 

Har det skjedd noen forandring ?

Lenke til kommentar

Stikk bort til han kompisen din med et balltre og en pakke vaselin, sleng vaselinboksen på bordet og slå balltreet lett i fingrene dine, så spør du om han har funnet noen greier han syns var så interessant på telefon din at han overførte det til sin egen mobil, fortsett videre med å si at hvis han fant noen nakengreier der som han overførte til telefonen sin så skal du nok klare å få han til å spy ut balltreet etter at du har trykt den opp i ræva hans... Hvis han har kopiert filmen av søstera di som han vet du har tatt så tenker han nok at du er psykopat nok til å stappe balltreet opp ræva hans... Etterpå klapper du han på skuldere og sier at dere snakkes en anna gang hvis alt gikk rett for seg :)

 

Men kan kanskje være en ide å spørre han rett ut om å få låne hans mobil for å sjekke om han har noe der som ikke skulle vært der...

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Dette er ikke ment som et personangrep men du må være en ganske sjuk jævel for og finne på å filme din egen søster naken. Det er ikke rettferdig for henne hvis videoen lekker ut på nettet og navn blir publisert. Kommer det først opp på nett får du det heller aldri ned igjen. :no:

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Du tenker på selvmord fordi du filmet søsteren din, og tror du kan ha ødelagt livet hennes? Hvor feig går det an å bli? Først tråkker du grådig ned i grøten og gjør en grov feil, så skal du stikke av fra problemene dine og atpåtil la søsteren din stå alene med både problemet du påførte henne og sorgen over en tapt bror?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...