Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kjøpte upassende klasplagg til min datter


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Mannen min kjøpte et svært upassende klessplagg til vår 4 år gamle datter. Jeg ble så opprørt at jeg ba han ryke og reise. Vi er på talefot igjen nå, men jeg ønsket bare å sende et signal. Jeg fatter ikke at det er mulig å bli så dum som han, eller at man kan få kjøpt sånt på Ebay! Han sa det bare var guttehumor da han og noen kompiser bestilte det på Ebay. Han kan være så barnslig noen ganger at jeg ble kanskje ikke så veldig overrasket. Det er en rosa t-skjorte for barn til fire år. Og teksten foran var som dette:

 

TUNNEL CLOSED!

UNDER CONSTRUCTION!

(pil ned mot skrittet)+et veiskilt med forbudtmerke eller noe.

 

Hvordan hadde du liksom reagert hadde din datter fått noe sånt?? Overreagerte jeg kanskje? Jeg synes det er kvalmt. Prøver å finne ut hvor han kjøpte det hen!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b

Jeg kunne alltids sagt meg enig med de andre her om at dette er bare morsomt, men for å sette meg inn i en situasjon der det gjelder min fiktive datter, så synes jeg det hadde vært ekkelt og nærmest kvalmt. Det finnes andre morsomme skjorter det går an å få tak i barn, uten at det refererer til noe sexuelt og når pedofili er såpass utbredt som det desverre er, synes jeg dette virker tankeløst av han. Selv om det står at "tunellen er stengt" så refereres det faktisk til kjønnsorganet til en jente på 4år, både med tekst og pilen. Kast skjorten eller tre den på mannen din.

 

edit: Det er forresten i slike tråder at vi får en viss peiling på aldersgjennomsnittet på forumet her, med tanke på noen av svarene.

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar

I utgangspunktet er vell dette noko han og kompisane truleg har funne i fylla, og då ikkje tenkt konsekvensar av det som eigentleg står der. Teksten er litt morosam, det skal eg innrømme, men å gi ei slik t-skjorte til ei 4 år gamal jente sender kanskje ut litt feil signal? Misforstå meg rett, ein skal ikkje på noko måte gi ei slik t-skjorte til ei så lita jente. Det er diverre langt over streken...

 

Tips: Øydelegg t-skjorta på ein mest mogleg truverdig måte slik at du får eit påskudd til å kaste den ;) Evt kan du berre kaste den, men då blir det vell litt rabalder :hmm:

Endret av tosha0007
Lenke til kommentar
...meg inn i en situasjon der det gjelder min fiksjonelle datter............Det er forresten i slike tråder at vi får en viss peiling på aldersgjennomsnittet på forumet her, med tanke på noen av svarene.

 

er ord som fiksjonelle som gir meg en ledetråd om alderen på den som poster

 

edit:

dessuten hva er så galt med tskjorten, hadde det stått come play when theres grass on the field eller noe så greit, men står jo at det ikke er adgang.

Endret av Daily-Drifter
Lenke til kommentar

Min mening: Morsomt som "konsept", men for drøy når et lite barn skal bære plagget i virkeligheten.

 

Jeg synes mannen din kunne ha ledd av ordene, slik vi her på diskusjon.no gjør nå (for dette var jo morsomt), men unnlatt å gå til det skritt og faktisk kjøpe et plagg med ordene på for bruk av sin egen datter.

 

Å blande små barn inn i seksuelle temaer... usmakelig...

Endret av J-Core
Lenke til kommentar

Jeg synes det var en usmakelig og obskøn T-skjorte, spesielt med tanke på at den var ment til en 4-årig jente. Synes du bør sette deg ned med mannen din og gi ettertrykkelig beskjed om at det ikke er akseptabelt.

 

I tillegg var det noe han gjorde sammen med vennene sine? Litt ekkelt, det må jeg si.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Sjokkerende av mannen din og helt forjævlig kvalmt. Hvordan i helvete kan dette ses på som en spøk?

 

tviler på at datteren skal gå med denne i barnehagen uansett, hvordan i all verden kan du bli så kvalm av en tskjorte med en vits på? mulig du har blitt mishandlet eller noe men jeg kan vanskelig forestille meg at vanlige folk skal ta av så jævlig pga en tskjorte

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b
...meg inn i en situasjon der det gjelder min eventuelle datter............Det er forresten i slike tråder at vi får en viss peiling på aldersgjennomsnittet på forumet her, med tanke på noen av svarene.

 

er ord som fiksjonelle som gir meg en ledetråd om alderen på den som poster

 

:dremel:

Det var nok mangelen på et faktisk ord som førte til det ordet der.

 

En person på 40år kan også ha et særdeles dårlig vokabular og ha vanskelig for å uttale seg, men han klarer i det minste å se hva som er korrekt oppførsel av en mann som har barn. ;)

Dessuten var ikke kommentaren direkte rettet til folks meninger om dette, men heller mangelen på konstruktivitet om trådstarters problematikk.

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Kanskje du overreagerte litt, men jeg forstår deg godt.

Hadde min framtidige datter gått i noe slikt hadde jeg også blitt frustrert og sur.

 

Og hvor selger de slike klær til barn ?

Endret av Slettet+981287349
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...