Gå til innhold

It's Always Sunny in Philadelphia - Alle sesonger (USA-sendetid) - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...
  • 3 uker senere...

Jeg tør ikke lese noe særlig i denne tråden før jeg har sett ferdig serien, er midt i sesong 4 nå. Men dette er uten tvil den morsomste og beste komedien jeg har sett siden Arrested Development ble tatt av lufta. Noen ganger ler jeg så hardt at jeg ikke får puste! Nå så jeg akkurat introen på "Who pooped the bed?" og holdt på å dø igjen! Måtte denne serien leve evig. HYLL! :thumbup:

Lenke til kommentar

For vel ca et år siden kom jeg over en IASIP episode på norsk TV og syntes hele programmet virket merkelig og rart. Og jeg tenkte at dette ikke var serien var noe for meg overhode.

 

Vel spol tiden frem og jeg har gitt serien en ny sjanse og har nå sett meg frem til episoden som jeg så den gangen. Å herre min hatt for en forandring det har gjort å se serien fra starten nå som jeg kjenner alle karakterene og svakhetene deres.

 

Episoden var "The Nighman Cometh". Den har gått fra å være en merkelig og tullete opplevelse til å være genial og hysterisk! Dette var en skikkelig morsom opplevelse, jeg elsker denne serien! :D

Lenke til kommentar

For vel ca et år siden kom jeg over en IASIP episode på norsk TV og syntes hele programmet virket merkelig og rart. Og jeg tenkte at dette ikke var serien var noe for meg overhode.

 

Vel spol tiden frem og jeg har gitt serien en ny sjanse og har nå sett meg frem til episoden som jeg så den gangen. Å herre min hatt for en forandring det har gjort å se serien fra starten nå som jeg kjenner alle karakterene og svakhetene deres.

 

Episoden var "The Nighman Cometh". Den har gått fra å være en merkelig og tullete opplevelse til å være genial og hysterisk! Dette var en skikkelig morsom opplevelse, jeg elsker denne serien! :D

 

Husker jeg så den med en kompis som ikke hadde sett noe av serien fra før, og han holdt også på å daue av latter. Jeg tror den, og episoden hvor Frank tar store mengder LSD er de foreløbige yndlingsepisodene :)

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Riktig festlig serie, min favorittsesong var den første. Ble litt mye Danny DeVito etter hvert.

 

Helt enig. han er altfor ekkel.

Det merkelige med denne serien er at den beste episoden fortsatt er pilot-episoden. Det må vel være ganske unikt? Serien tapte seg litt etter at DeVito ble med. Men jeg synes den har tatt seg opp litt igjen de siste to sesongene. Jeg digget episoden der Dennis lærer bort sitt fantastiske seduction system. Det tror jeg må være den andre beste episoden av serien for min del.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...