Gå til innhold

Musikkafeen | Diskuter all slags musikk!


Arve Systad

Anbefalte innlegg

Vil prøve å få starta ein kafè her i musikkforumet og, på same måte som vi har webkafèen og mobilkafèen i sine respektive kategoriar. Trådane har slått godt an, spesielt webkafèen, og eg vil på grunnlag av det prøve her òg :)

 

Trådane vert brukt til generell diskusjon rundt temaet Musikk. Små spørsmål som ikkje er nødvendig å starte eigne trådar for, eller små tips du vil dele med andre. I det heile tatt - diskuter musikk!

 

Eit par reglar bør vere greit å ha likevel:

 

- La tråden halde seg meir eller mindre on topic. Diskuter musikk og ting relatert til musikk - ikkje kva du åt til middag eller at du hadde vondt i magen i går.

 

- Prøv å la innlegga dine her ha meining, ikkje spam berre for å få opp postcounten din.

 

- Retningslinjene og Nettikette er like gyldige her som nokon plass ellers.

 

Om tråden vert brukt aktivt frå dag èin, vil eg rapportere den og få gjort den sticky, samt prøve å få moderatorane til å overvåke tråden ekstra for at den skal oppretthalde ein viss standard.

 

Takk for meg, happy diskusjon! :)

Endret av cun
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vil prøve å få starta ein kafè her i musikkforumet og, på same måte som vi har webkafèen og mobilkafèen i sine respektive kategoriar. Trådane har slått godt an, spesielt webkafèen, og eg vil på grunnlag av det prøve her òg :)

 

Trådane vert brukt til generell diskusjon rundt temaet Musikk. Små spørsmål som ikkje er nødvendig å starte eigne trådar for, eller små tips du vil dele med andre. I det heile tatt - diskuter musikk!

 

Eit par reglar bør vere greit å ha likevel:

 

- La tråden halde seg meir eller mindre on topic. Diskuter musikk og ting relatert til musikk - ikkje kva du åt til middag eller at du hadde vondt i magen i går.

 

- Prøv å la innlegga dine her ha meining, ikkje spam berre for å få opp postcounten din.

 

- Retningslinjene og Nettikette er like gyldige her som nokon plass ellers.

 

Om tråden vert brukt aktivt frå dag èin, vil eg rapportere den og få gjort den sticky, samt prøve å få moderatorane til å overvåke tråden ekstra for at den skal oppretthalde ein viss standard.

 

Takk for meg, happy diskusjon! :)

6400461[/snapback]

Har vi ikke backstage for dette?

Lenke til kommentar
Har vi ikke backstage for dette?

Jepp.

 

Har vi ikke backstage for dette?

6400496[/snapback]

 

Den er vel like åpen for folk som ikke liker rock/metal som SO er for folk utenfor OT-seksjonen :p

 

P.S. \m/

6400513[/snapback]

Noe som er synd. Alle som er interessert i musikk burde kunne diskutere der. Synes noen ganger at det er så mye snakk om metall der at det er kjedelig. (og jeg er egentlig veldig glad i metall. :p)

Endret av TLZ
Lenke til kommentar

Uhm...flause for min del, det her :blush:

 

Har av ein eller anna grunn aldri sett backstage-tråden, så tenkte vel ikkje meir over det. Tråden er rapportert for stenging/sletting

 

 

:blush:

 

edit: I bunn og grunn er eg einig med Mr.Berg, kafè-navnet høyrest langt betre ut enn "Backstage" (som i tillegg er eit regelbrudd :D )

Endret av Arve Systad
Lenke til kommentar
Helt enig i at Backstage har blitt oversvømt med metallfolk, noe som har irritert meg lenge. Men allikevel burde vi kanskje ikke ha to generelle musikkprattråder?

6400751[/snapback]

Med tanke på hvor trege moddene er i denne avdelingen så kommer vil til å ha denne en stund.

 

Uansett, det er jo ikke bare fordi det er mange metallfolk her at Backstage blir oversvømt av dem men fordi alle andre holder seg unne. Det er noe tull!

 

KOM TIL BACKSTAGE!

Lenke til kommentar
Det er fordi du er den eneste av ikke-metallfolka. Vi må få inn flere andre der.

6400920[/snapback]

Hip hopperne har jo sin egen tråd, og det er vel en trance tråd her og.

 

Syns det er greiere enn at alle skal være på ett sted, blir liksom ja... For folk som ikke liker alt så blir vel det litt slitsomt med alt det andre pratet.

Lenke til kommentar
Syns det er greiere enn at alle skal være på ett sted, blir liksom ja... For folk som ikke liker alt så blir vel det litt slitsomt med alt det andre pratet.

Neh.

 

Mye som jeg driter i metalltråden og ikke bryr meg om. Dessuten så nekter jeg å tro at at folk er så lite åpensinnede...

Lenke til kommentar
Syns det er greiere enn at alle skal være på ett sted, blir liksom ja... For folk som ikke liker alt så blir vel det litt slitsomt med alt det andre pratet.

Neh.

 

Mye som jeg driter i metalltråden og ikke bryr meg om. Dessuten så nekter jeg å tro at at folk er så lite åpensinnede...

6400989[/snapback]

Hadde du stokket sammen Backstage, hip hop tråden og bare det beste av trance tråden så hadde det vært en utrolig grell tråd trur jeg. Det er ikke noe sånn, alle sammen hør på den trance låta! alle hør på den og den metal låta! Vi har forskjellig smak og kan heller snakke hver for oss, om du har lyst til å høre alt fra metal, hip hop og trance så ta heller og vær aktiv i de forskjellige trådene.

Lenke til kommentar

Kan jo ha nyansetråder:

 

"Jeg liker metal og vil utvide horisonten innen elektronisk musikk"

"Jeg liker metal og vil utvide horisonten innen pop"

"Jeg liker metal og vil utvide horisonten innen Rhytm and Blues"

"Jeg liker trance og vil utvide horisonten innen country"

 

Men det blir vel en enorm variasjon. Da måtte man ha bestemt seg for noen hovedkategorier.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...