Gå til innhold

Reklamevideo bil


Støvsuger

Anbefalte innlegg

Heisann!

Med mine utrolig dårlige forklaringegenskaper skal jeg prøve så godt jeg kan å be om hjelp.

 

Har fått i oppdrag av Ford å lage en reklamesnutt for dem, men trenger en melodi som spiller igjennom hele, eller en sang. Melodien skal være litt tøff, litt skarp, men samtidig ha noen steder der hvor den toner ned.

 

Prøvde å finne et eksempel: 

 

 

Takker for svar, og si ifra om du trenger en bedre forklaring! :) :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heisann!

Med mine utrolig dårlige forklaringegenskaper skal jeg prøve så godt jeg kan å be om hjelp.

 

Har fått i oppdrag av Ford å lage en reklamesnutt for dem, men trenger en melodi som spiller igjennom hele, eller en sang. Melodien skal være litt tøff, litt skarp, men samtidig ha noen steder der hvor den toner ned.

 

Prøvde å finne et eksempel: 

 

 

Takker for svar, og si ifra om du trenger en bedre forklaring! :) :)

 

Hva med denne? Ignorer The Walking Dead. Det er bare der fordi jeg hørte sangen for første gang i det showet.

 

 https://www.youtube.com/watch?v=uQes2Bh9A3w

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9

Bruker ikke Ford store, internasjonale reklamebyråer? Uansett må du betale for å bruke musikken, og det kan koste litt. Jeg tror jeg så en reklame der de brukte en Black Sabbat-låt. Har selvsagt glemt bilmerket...

 

Edit: jeg har vokst opp med betongrock fra 70 tallet og spiller mye Deep Purple, Led Zeppelin og Nazareth, men jeg får kattunger av all garasjerocken som brukes som bakgrunnsmusikk.

Endret av Slettet-376f9
Lenke til kommentar

Noen av de tyngre 70 talls bandene nekter all kommersiell bruk, for de som har sett School of Rock så lagde de en egen video med alle involverte i produksjonen som ba bokstavelig talt på sine knær for å få lov til å bruke en låt med et kjent band for de som hører på musikk fra et annet årtusen.

Endret av fo2re
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...