Gå til innhold

Ser du på deg selv som en som har overlegen musikk smak i forhold til andre ?


Galusha

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Folk som er overlegen har vel samtidig krysset av flere punkter enn folk flest - på de 20 punktene som kjennetegner en psykopat.

Forøvrig så påstår iTunes at jeg liker over 110 ulike sjangere av musikk, og pussig nok så er hverken Heavy Metal, powerballader, visesang, blues, country, folkemusikk, joik, jodling, tyske schlagere, musikk fremført med banjo eller panfløyte, protestviser, country, western eller country & western blant de.

Endret av fo2re
Lenke til kommentar

Forøvrig så påstår iTunes at jeg liker over 110 ulike sjangere av musikk, og pussig nok så er hverken Heavy Metal, powerballader, visesang, blues, country, folkemusikk, joik, jodling, tyske schlagere, musikk fremført med banjo eller panfløyte, protestviser, country, western eller country & western blant de.

Men det er likevel musikk du hører på?

Lenke til kommentar

 

Forøvrig så påstår iTunes at jeg liker over 110 ulike sjangere av musikk, og pussig nok så er hverken Heavy Metal, powerballader, visesang, blues, country, folkemusikk, joik, jodling, tyske schlagere, musikk fremført med banjo eller panfløyte, protestviser, country, western eller country & western blant de.

Men det er likevel musikk du hører på?

 

Hvordan kan jeg høre på musikk jeg ikke har ?

Lenke til kommentar

Det er ingenting som heter overlegen musikksmak etter min mening, nettopp fordi musikksmak er en naturlig subjektiv ting.

 

Jeg kan derimot påstå at jeg har relativt sett, mer bredde og erfaring med min musikksmak. Så jeg vet hva jeg liker ut av mange mainstream og obskure sjangere, i motsetning til noen som for det meste bare danner sin musikksmak ut av listepop.

Endret av Gavekort
Lenke til kommentar

Er vel naturlig at de fleste synes de selv har god musikksmak, siden man hører på den type musikk man liker best. Føler ikke at jeg har en "overlegen" musikksmak, men jeg har flere venner jeg synes har elendig musikksmak. Har en del kompiser som hører på Quavo, og det er noe av det verste jeg har hørt. Russemusikk, death metal og trap med masse autotune er sjangre jeg rett og slett ikke takler. Ellers har jeg full forståelse for at folk hører på sanger jeg ikke nødvendigvis liker. 

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...