Gå til innhold

jobb til 13 åring?


Anbefalte innlegg

Altså, da jeg var på din alder gikk jeg rundt med Dagbladet på søndager. Det var ikke akkurat så veldig godt betalt. Jeg fikk rundt 100 kr i uka, men for meg var det mye på den tiden.

 

Jeg råder deg til å spørre rundt på steder hvor du kjenner folk som er ansatt, da blir det mye enklere for deg å få jobb.

Men med tanke på alderen din er det egentlig et dødfødt, det er ingen spesielle bransjer jeg kommer på som ønsker trettenåringer til å jobbe for seg. Handler om kompetanse og modenhet og ikke minst loven.

 

Du kan jo alltids vaske bilen til naboen, eller gå tur med bikkja til noen du kjenner?

 

Er desverre alt som er tilby for noen på din alder, bortsett fra å gå med avisen da.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Altså, da jeg var på din alder gikk jeg rundt med Dagbladet på søndager. Det var ikke akkurat så veldig godt betalt. Jeg fikk rundt 100 kr i uka, men for meg var det mye på den tiden.

 

Jeg råder deg til å spørre rundt på steder hvor du kjenner folk som er ansatt, da blir det mye enklere for deg å få jobb.

Men med tanke på alderen din er det egentlig et dødfødt, det er ingen spesielle bransjer jeg kommer på som ønsker trettenåringer til å jobbe for seg. Handler om kompetanse og modenhet og ikke minst loven.

 

Du kan jo alltids vaske bilen til naboen, eller gå tur med bikkja til noen du kjenner?

 

Er desverre alt som er tilby for noen på din alder, bortsett fra å gå med avisen da.

 

Lykke til!

7809728[/snapback]

 

 

en på skolen min. som er like gammel jobber åp meny. Jeg skal snakke med folk rundt omkring og spøøre trur jeg kansje får vaskejobb på jobben til mamma...

80 kroner timen::

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

se her nå, jeg jobber hos dagbladet og er sånt sett fornøyd :) Men om du skal jobbe så vet du nok sikkert at du trenger skattekort, slik at de ikke trekker NOE skatt fra deg. Jeg har sjekket VG sine sider også, men jeg kan jammen si deg at di suger grasalt, ikke det fordi jeg jobber hos Dagbladet, men at de bare tjener 3 kr pr. avis! :D, mens dagbladet tjener 4 kr pr. avis. Som alle folkene sier her så er du nok for liten til å jobbe på butikkene, men som vare teller osv, kan du få jobb på butikkene og det er vist du er heldig! :) Lykke til videre :thumbup:

 

Vist du har lyst til å jobbe hos dagbladet så er linken her!

 

www.ba.no/dorsalg

Lenke til kommentar
  • 4 år senere...

jeg lurer litt på om jeg skal begynne og jobbe får kansje vaske jobb i april men tenkte kansje på vg/dagblad eller helst på meny/rema! noen som har noe jeg burte tener man mest på dagblad eller vg? er jeg gammal nok til og jobbe i en butikk?

Ikke begyn i dagbladet jeg har jobbet der det var noe dritt jeg fikk aldri avisene mine og fikk syyyykt dårlig lønn!!!:(

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...