Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Smerter i venstre testikkel


AnonymDiskusjon

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har opplevd smerter i den venstre testikkelen de siste 2 dagenene. Det begynte på Torsdag, så gikk det over på Fredag og nå er det begynt igjen. Det kommer og går og smerten er ikke direkte intens, men den blir irriterendes når den varer over tid og jeg har ondt. Den er vekke når jeg sover og en stund etter jeg våkner, og er av og til vekke når jeg er mye i ro. (tror jeg) Uansett, jeg er redd det kan være noe gale og bare lurte på om jeg kunne få noen tips?

 

Jeg har hatt det før og da pleier det å gå vekk etter en dag eller to, bare lurer på om dette er vanlig..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei, jeg har opplevd smerter i den venstre testikkelen de siste 2 dagenene. Det begynte på Torsdag, så gikk det over på Fredag og nå er det begynt igjen. Det kommer og går og smerten er ikke direkte intens, men den blir irriterendes når den varer over tid og jeg har ondt. Den er vekke når jeg sover og en stund etter jeg våkner, og er av og til vekke når jeg er mye i ro. (tror jeg) Uansett, jeg er redd det kan være noe gale og bare lurte på om jeg kunne få noen tips?

 

Jeg har hatt det før og da pleier det å gå vekk etter en dag eller to, bare lurer på om dette er vanlig..

Jeg ser vi er for fullt inn i det nye milleniummet ja, er tradisjonelt at man går til legen/helsesøster og spør om dette og ikke på et internettfora. Er sikkert bare ømhet etter et dunk, ellers kan det være "voksesmerter", eller så trenger du å få deg noe, se "bue balls". Hvis et runk/ligg ikke hjelper er det lurt å snakke med legen;), kan være ingenting, kan være testikkelkreft. og alt imellom:)

 

EDIT: Mods kan dere slette multipostingen min:P??

Endret av frankhaugen
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...