Gå til innhold

Gode dokumentarer?


Anbefalte innlegg

Økonomi og samfunn: The China Hustle (på Netflix nå), Cartel Land

Krig: The Fog of War, Shake Hands with the Devil: The Journey of Roméo Dallaire, Standard Operating Procedure

 

 

Sitter og ser på The Vietnam War på nrk nett-tv for tiden. Fantastisk dokumentar, men har fått med meg at dette er en nedstrippet versjon. Ifølge wikipedia er serien på over 17 timer, og flere av episodene er nesten 2 timer lange. På nrk er episodene kun på ca. 1 time. Hvorfor har de gjort det sånn da? Tror de fleste som er interesserte i serien ville sett den fulle versjonen.

Ikke første gang nrk sensurerer. Jeg bestilte serien fra Amazon og den er på 17 timer.

 

Vil nok ikke kalle det sensur. Kanskje kortversjonen var rimligere og passet sendeskjemaet for linær-tv bedre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-YsznKkZxt0

Økonomi og samfunn: The China Hustle (på Netflix nå), Cartel Land

Krig: The Fog of War, Shake Hands with the Devil: The Journey of Roméo Dallaire, Standard Operating Procedure

 

 

Sitter og ser på The Vietnam War på nrk nett-tv for tiden. Fantastisk dokumentar, men har fått med meg at dette er en nedstrippet versjon. Ifølge wikipedia er serien på over 17 timer, og flere av episodene er nesten 2 timer lange. På nrk er episodene kun på ca. 1 time. Hvorfor har de gjort det sånn da? Tror de fleste som er interesserte i serien ville sett den fulle versjonen.

Ikke første gang nrk sensurerer. Jeg bestilte serien fra Amazon og den er på 17 timer.

 

Vil nok ikke kalle det sensur. Kanskje kortversjonen var rimligere og passet sendeskjemaet for linær-tv bedre?

Enten så bør de sende alt eller ikke sende i det hele tatt. Heldigvis så er full versjon å få på blu ray

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...