Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Pris på garasje


Anbefalte innlegg

Det skal bygges ny dobbelgarasje. Vi har fått tegnet den slik at den passer til huset fra 1920 (spisst tak bl.a.) For å løse plassbehovet innvendig uten at den blir altfor ruvende (innkjøring på bredsiden), skal det være et ekstra "takutspring" på bredsiden bak, med en knevegg ned fra hovedtaket og en noe buttere vinkel på taketutspringet derpå. (JEG skjønner hva jeg mener ;) ) Og så skal gubben ha "furterom" oppe. Han skal ha 3-fas strøm ettellerannet til garasjen også, men det er bare sånn apropos.

 

Så til saken:

NK synes jeg er sær når jeg synes prisen nå begynner å bli i drøyeste laget. (Ca. 300' utenom tegninger.) Da skal gravefirmaet også fjerne den gamle enkle garasjen.

 

Er det vanlig å bruke så mye penger på en garasje??? Da vi startet planleggingen var det snakk om ca. 200', men han stiller seg nærmest uforstående når jeg minner han på det nå.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei

 

Har noe tilsvarende som det du beskriver.

2 år gammel, 70 kvadrat grunnflate og ca 45 kvadrat furterom på topp.

Eget sikringskap med 4 kurser, (ikke 3fase)

Alt isolert 20-25cm.

Den kom på rundt 300k

 

Grunnarbeid med graving, muring og støp koster mye.

 

Så går det jo fort 50k til projektor, surround, Xbox/PS, mediacenter, internett og digitalTV.

 

Men jeg setter iallefall stor pris på mitt :)

Lenke til kommentar
Hei

 

Har noe tilsvarende som det du beskriver.

2 år gammel, 70 kvadrat grunnflate og ca 45 kvadrat furterom på topp.

Eget sikringskap med 4 kurser, (ikke 3fase)

Alt isolert 20-25cm.

Den kom på rundt 300k

 

Grunnarbeid med graving, muring og støp koster mye.

 

Så går det jo fort 50k til projektor, surround, Xbox/PS, mediacenter, internett og digitalTV.

Men jeg setter iallefall stor pris på mitt :)

 

Huff, tror ikke NK bør se dette.. Vi har ikke problemer med å få utgiftene til å strekke til :!:

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...