Gå til innhold

Kva VGA-kabel treng


Anbefalte innlegg

Før eg spør dette spørsmålet er eg forjævlig klar over at det er eit fantastisk tåpeleg spørsmål.

 

I dag var eg på Clas Ohlsson for å kjøpe ein VGA-kabel som kunne koble PC-en min til TV-en. Full av forventning kjem eg heim, for så å få alle håp knust. Min kabel har nemleg ein hann- og hu-tilkopling i kvar ende, medan både TV-en og PC-en min har hu-tilkopling.

 

Så kvar er logikken? Er det eg som har vore uoppmerksom på Clas Ohlsson, og totalt oversett den kabelen eg faktisk skulle ha, som låg i hylla rett bortanfor?

 

Til vanleg så har eg faktisk sånn halvvegs kontroll på det aller meste innan teknologi og elektronikk. Men i dag så vart eg heilt satt ut. Kva vert eigentleg min kabel nytta til?

 

Frustrert! Men heilt sikkert utan grunn...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har du en link til et bilde av kabelen hos Clas Ohlsen sin hjemmeside? For jeg har ikke sett noen VGA kabel med to forskjellige ender...!

Nei, det har du nok ikkje. Utanom skjøtekablane. Faen altså, eg trudde eg leste skikkeleg på lappen. I morgon skal eg tilbake å sjå om det står spesifikt at det er ein skjøtekabel.

 

Ein lærer så lenge ein er på Clas Ohlson sine nettsider. Takk for at du fekk meg til å sjekke det opp der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...