Gå til innhold

Diskusjonsforumet oppgradert


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hmm  :hmm:

4998813[/snapback]

Veldig rart. Skjer dette etter en refresh også? Opplever dere andre brukere at dette skjer hos dere? Jeg har nå testet dette skinnet på 2 ulike maskiner med IE6, og de viser siden helt fint.

 

Til informasjon kan man kjapt og enkelt endre skin i en dropdown-meny nederst på siden.

4998850[/snapback]

Jupp, det skjer hele tiden med diskutér skinnet, brukerIE 6.0. Selve forumdelen er forskjøvet ned som her:

 

Edit: mener selvsagt diskusjon.no

post-7847-1129194617_thumb.jpg

Endret av el-asso
Lenke til kommentar
hmm  :hmm:

4998813[/snapback]

Veldig rart. Skjer dette etter en refresh også? Opplever dere andre brukere at dette skjer hos dere? Jeg har nå testet dette skinnet på 2 ulike maskiner med IE6, og de viser siden helt fint.

 

Til informasjon kan man kjapt og enkelt endre skin i en dropdown-meny nederst på siden.

4998850[/snapback]

Jupp, det skjer hele tiden med diskutér skinnet, brukerIE 6.0. Selve forumdelen er forskjøvet ned som her:

4998873[/snapback]

 

Akkuratt det samme skjer hos meg, selve "forumdelen" blir flyttet ned. Men funker fint i Opera 8 :)

Lenke til kommentar

ser ok ut, men liker ikke at det er tatt ut av HW domenet.... håper det blir like mange bra diskusjoner i fremtiden og..

 

men hva tenkte dere på ta ned forumet midt i oppstarten av dagen - jeg har gått rundt med abstinenser i hele dag ;)

 

BTW - quotsene ser helt ræva ut

 

liker muligheten for lo-fi versjon :)

Endret av bjorngb
Lenke til kommentar
Jupp, det skjer hele tiden med diskutér skinnet, brukerIE 6.0.  Selve forumdelen er forskjøvet ned som her:

4998873[/snapback]

Dette er veldig rart, jeg klarer ikke å reprodusere feilen du får. Jeg har prøvd på 2 ulike maskiner som begge kjører IE6, og i oppløsninger fra 800x600 til 1280x1024. Jeg skal se nærmere på dette, men det er veldig vrient å feilsøke når man selv ikke klarer å reprodusere feilen. :)

 

men hva tenkte dere på  ta ned forumet midt i oppstarten av dagen - jeg har gått rundt med abstinenser i hele dag ;)

 

BTW - quotsene ser helt ræva ut

 

liker muligheten for lo-fi versjon :)

4998896[/snapback]

Til informasjon så tok vi ned forumet kl 24.00 natt til torsdag, og vi i drift har jobbet siden da.
Lenke til kommentar
Alt skulle liksom være videreført, men 'Mine innlegg' er helt tomt. Jeg hadde en del tråder jeg fulgte med på og de blir litt knotete å finne frem igjen..

 

Utover det har jeg ikke kikka så mye rundt, men det ser bra ut. Forumet har vært og kommer til å være besøkt av meg manga ganger daglig uansett.

 

Joda, mine innlegg funker fint, men det nye forumet husker ikke l/p ditt, så du må logge inn på nytt :)

Lenke til kommentar

Når det gjelder vedlegg:

 

Ser det er lagt inn begrensning for hvor stor plass alle vedleggene kan ta. I profilen er listen over alle vedleggene som er postet, og i mitt tilfelle var det ganske mangen. 6 mb med vedlegg, og grensen er passert.

Den nye grensen burde ikke ha tilbakevirkende kraft. Jeg må jo slette nesten alle vedleggene mine for å få legge til nye i fremtiden, og det må de aller fleste andre gjøre også.

Hva blir så følgene av det?

Jo, forumet blir et dårligere arkiv enn det har vært til nå. Veldig mye av forumet består av support. I support-tråder legges det blant annet ved skjermdumper av situasjoner, med tilhørende forklaringer. Det vil si at mange innlegg vil være ubrukelige for folk som i ettertid søker samme svar som andre har spurt etter og fått tidligere. Da blir det spurt på nytt, og belastningen øker. Ergo går vinninga opp i spinninga, og forumet er samtidig blitt mindre effektivt enn før.

Den funksjonen hvor man kan slette alle innleggene sine, kan nesten sabotere hele forumet. Synes det burde fjernes, og det fortest mulig...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...