Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vist GPU er, etter det jeg har lest, mye mer effektiv til folding så skjønner jeg meg ikke på de som kjøper inn egen hardware kun for dette formålet. Greit nok for de fleste som har en PC med en CPU, men det ikke disse jeg hadde i tankene nå.

 

F@H har vel også sagt at PPD eller Poeng per WU er oppgitt etter "verdien".

 

 

Dette er ikke ment for å "ta gnisten" fra noen, det er bare er ren nysjerrighet. Jeg er da tross alt også ny på forumet her

Lenke til kommentar

Vist GPU er, etter det jeg har lest, mye mer effektiv til folding så skjønner jeg meg ikke på de som kjøper inn egen hardware kun for dette formålet. Greit nok for de fleste som har en PC med en CPU, men det ikke disse jeg hadde i tankene nå.

 

F@H har vel også sagt at PPD eller Poeng per WU er oppgitt etter "verdien".

 

 

Dette er ikke ment for å "ta gnisten" fra noen, det er bare er ren nysjerrighet. Jeg er da tross alt også ny på forumet her

 

Ehh prøv å forklar en gang til :p

 

PS : Ny på forumet du? Står at du har vært her siden 2004 da menne.

Lenke til kommentar

"Vist GPU er, etter det jeg har lest, mye mer effektiv til folding så skjønner jeg meg ikke på de som kjøper inn egen hardware kun for dette formålet."

 

Det skulle stått "NACL/SMP" inni den teksten

 

Vel, ikke på forumet, men i denne folding tråden

Endret av xSotte
Lenke til kommentar

Fra platinium til titanium og 12år garanti. ca 1500 til 2200.

Men 20w per maskin vil vise på strømrekningen, siste var på 1100kr ca.

 

Du wattnisse, overklokker du din hardware lenger? Har du regnet på om den extra ytelsen er verdt økningen i watt? Selv overklokker jeg ikke skjermkorta mine lenger, bare CPU.

Lenke til kommentar

Pluss at på noen maskiner så tvinges man til å innstallere nvidia driiveren igjen siden men får den kjente opencl feilen.

Ja det ser man fort når fah får dll-error-smell med en gang. 

 

Skjedde samme i dag, tok en titt på pcene og 2 av de hadde lilla skjerm med sinna update som var gjort. 

Folder ikke før jeg har tastet ja og nei på 20 spørsmål. 

 

Morro matte med ppden under war 

 

109 år med 1x 1080pascal (600.000ppd) 

Litt over 2 år med 50x 1080 pascal (600.000ppd)

40.000 1080 pascal (600.000ppd) foldende 1 dag (240.000 kr i strøm) og ca 400.000.000 i innkjøp 

2000m² tettpakka med U42-rackskap med 20x 1080 i hver med en 625.000 Ampere-kurs (10.000 enebolig-sikringskap) 

 

:rofl:  :rofl:  :rofl:

Endret av War
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...