Gå til innhold

[HTC Titan] Den store tråden om HTC Titan (WP7 Mango)


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-qfohT7

Nettopp kjøpt en HTC Titan,og har et spørsmål. Beklager hvis dette allerede er tatt opp i tråden, men er det mulig å deaktivere vibrasjon på de tre menytastene i bunn ? Det er noe så inn i....ja, kan ikke få forklart hvor irriterende akkurat det er :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har ikke sett noe mulighet for det nei... Men selv liker jeg den lille vibrasjonen:)

 

Noen som har en titan hvor ladekontakten ikke er helt "alligned" med chassiset/dekslet? Fikk akkurat ylf min tilbake fra service, og de(deltaservice), mente at den skulle være slik etter å ha sammenlignet med andre tid.

 

 

Lenke til kommentar

Har ikke sett noe mulighet for det nei... Men selv liker jeg den lille vibrasjonen:)

 

Noen som har en titan hvor ladekontakten ikke er helt "alligned" med chassiset/dekslet? Fikk akkurat ylf min tilbake fra service, og de(deltaservice), mente at den skulle være slik etter å ha sammenlignet med andre tid.

 

Har nå hatt 2 htc titan(stjålet), så ja det skal være slik.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7

Ok, har nå hatt min i 4 dager, og idag forsvant lyden fra telefonen. For å snakke med noen, enten jeg selv ringer eller mottar samtaler, må jeg sette på høyttaler for å høre motparten. Motparten hører hva jeg sier. Har forøvrig også oppdatert telefonen gjennom Zune, selv om det tilsynelatende var "minor updates". Så jeg resatte telefonen fra menyene, uten at det hjalp (OS version ser ut til å være identisk). Nå har jeg kun OSX tilgjengelig her, men er det mulig å "downgrade" fra Zune, for å se om det kan være noe software feil ?

 

Er det noen ny stilig "hold-telefonen-i-en-spesiell-stilling" feature, eller er det en mandagsproduksjon jeg har ?

Endret av Slettet-qfohT7
Lenke til kommentar

hmmm.. Kjenner ikke problemet, men vet det har vært en del problemer med generell ringing fra telefonen. Selv sliter jeg med ubehagelig høy summetone.. Har egentlig opplevd en del hærk etter siste update. Angrer så syykt på at jeg gjorde det, har nesten ikke WIFI. Selv når jeg er på et sted hvor jeg vet signalene er sterke, så har den en strek... menmen... Noen som forøvrig ALDRI får 3G signalet på den øverste baren der? Står alltid "H" eller "E".. Andre som sier det samme... Der venner med iphone har 3G, har jeg H.. Hva betyr dette? Skal det være umulig og få tipptopp nettverksforbindelse?

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Etter siste firmware oppdatering som kom rett før påske så synes jeg batteritiden er blitt langt bedre. Kanskje er det meg som bruker telefonen mindre også, hvem vet :-) Men er det noen andre som sitter med dette inntrykket?

Enig. Nå kan jeg faktisk klare å strekke batteritiden over to dager hvis jeg bruker telefonen "lite" (men det skjer jo aldri! ;)).

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Nå har jeg hatt min Titan i snart et halvt år og jeg er stort sett ganske så fornøyd med denne telefonen. Er dog noen ting som har irritert meg. Før jeg gikk over fra Talkmore til Chess hadde jeg dette problemet med høy ringetone når jeg ringte noen. Dette virker som et problem knyttet til Talkmore av en eller annen grunn. Nå har jeg problemet med at hvis jeg ringer noen så hører jeg absolutt ingenting (ingen ringetone, hører ikke når de svarer, osv.) Dette problemet hadde jeg altså ikke med Talkmore. Er det noen som vet hvorfor dette skjer?

 

Et annet problem som jeg ikke skjønner bæra av er hvorfor telefonen min nekter å oppdatere klokken automatisk. Jeg opplevde å gå tom for strøm her om dagen, og når jeg etter to timer satt den på lading hang klokken to timer etter. Dette la jeg ikke merke til før et par dager etter da jeg gikk glipp av en avtale en morgen fordi alarmen ringte to timer for sent. Klokken står på automatisk oppdatering, men likevel oppdateres den aldri! Må hele tiden inn og justere den manuelt. Noen som har vært borti dette?

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Finnes det noen måte å slå av audioplayer?

Når man trykker på volum opp eller ned så kommer audioplayer automatisk opp på toppen av skjermen. Jeg finner ingen måte å slå av denne.

 

Problemet er at telefonen noen ganger begynner å spille musikk av seg selv der den ligger i lomma.

 

En annen snodig ting er at når jeg slår av tenninga i bilen så begynner telefonen å spille musikk. Den er koblet mot lydanlegget i bilen med bluetooth.

Kan fort løpe på endel datakostnader om jeg ikke merker dette.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Jeg vurderer å kjøpe HTC Titan 2 på e-bay anbefaler dere HTC Titan?, jeg har hatt Lg Optimus 7, Samsung focus s I917 og I937 (trur den het det) tidligere har iphone 4s nå men savner større skjerm og Windows phone 7!

 

Skal du bruke den i et LTE-nettverk? Det er den store forskjellen på HTC Titan og HTC Titan 2...

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...