Gå til innhold

Spill storspillet God of War III på kino!


Anbefalte innlegg

Vant i Trondheim jeg og. Lurer bare på om det er noe poeng å ta med seg en person eller slipper jeg bare inn alene?

 

 

Lurer på det samme. Gleder meg til å dra til Trondheim og bli med på eventen, men gidder ikke å ta tog / kjøre bil fra Steinkjer og være på eventen alene.

Du blir da ikke alene? Det er jo mange fra gamer som skal bort :>

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Selvfølgelig blir vi ikke alene. Men dette er jo en sånn ting det hadde vært moro å hatt med en kompis på. Men nå fikk vi beskjed på facebook at de som har lov å ta med seg en kamerat fikk beskjed om det i mailen sin. Disse slipper til pga frafall. Sto ikke det i mailen min så da får jeg ta turen til byen selv :)

Lenke til kommentar

Angående dette med å ta med venn, kan kopiere inn det jeg svarte på Facebook i sted:

 

"Fordi det alltid er en del frafall på slike arrangementer, så har vi gitt et utvalg påmeldte mulighet til å ta med en kamerat. Det står i e-posten dersom det gjelder deg.

 

I etterkant forstår vi at vi burde gjort det slik at hver påmelding gjaldt to personer, men vi tenkte ikke så langt. Det beklager vi."

Lenke til kommentar

Angående dette med å ta med venn, kan kopiere inn det jeg svarte på Facebook i sted:

 

"Fordi det alltid er en del frafall på slike arrangementer, så har vi gitt et utvalg påmeldte mulighet til å ta med en kamerat. Det står i e-posten dersom det gjelder deg.

 

I etterkant forstår vi at vi burde gjort det slik at hver påmelding gjaldt to personer, men vi tenkte ikke så langt. Det beklager vi."

 

Heisan! Jeg har fått invitasjon, men er under 18 år. Er det fortsatt mulighet for å komme eller må jeg droppe det? Er 16 år.

Lenke til kommentar

vel, meg, confusus (eller ka han no var) og ebbo fra gamer.no forumet vant i bergen, så visst det er noen som vil joine opp med oss så er det bare å si ifra, gleder meg til gratis popkorn og brus :D

 

 

jepp :D bare gi en lyd kjære bergen folk :D wiiiiiiiii There will be Blood :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...