Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Merker han at jeg er jomfru?


Anbefalte innlegg

 

Hvorfor ikke bare være ærlig ved å si at du er jomfru? Det burde jo ikke være noe problem? Du kan kanskje komme unna med å si at du bare har lite erfaring, men det skal godt gjøres.

 

Dette med jomfruhinne er jo bare tull, i 2016 burde de fleste vite at det er en myte at den eksisterer. Det gir ikke mening å si at man har mistet jomfruhinnen for eksempel, når der opprinnelig ikke er en hinne å miste.

Man kan få smerte ved første samleie. Samt at man kan blø litt(damer). Det er selvsagt forutsatt at man ikke har hatt det morro alene tidligere.

 

Naturligvis, men det er ikke det samme som jomfruhinne. :p 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-245639

Jeg merket det i alle fall første gangen jeg var borti ei som var jomfru. Blødde litt som nevnt over. Lykke til uansett!

Tro meg, det kan kvinner på 40+ som har pult som kaniner siste 23 år også gjøre...

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639

Himmel det manglet ikke på kunnskapsløshet hos noen av de yngre herrene her. Det finnes ingen idiotsikker måte å finne ut at ei dame er jomfru.

 

TS, hvis du er kåt og har lyst å ha en fyr (han fyren) inni deg, så sett i gang. Virkelig! Det er bedre å ha ons med noen du virkelig har lyst på enn å spare seg til en som mamma setter pris på fordi han er så fin i tøyet. Husk å være litt ego og formidle når han gjør ting som er deilig, og ikke vær redd for å korrigere når han gjør ting som bare er helt feil. God sex er prøving og feiling og så lære av sine feil. Om du forteller m din jomfruelighet, vel, det er opp til deg hva du har behov for.

Lenke til kommentar

 

 

 

Du kan svært lite on anatomi, eller?

 

Du får lov å utdype litt mer ;)

 

 

Et skjede "pløyes" ikke, på samme måte som at musklene dine utvider og trekker seg sammen etter behov, og som at rompa di ikke er pløyd etter den gangen du hadde forstoppelse, så "pløyes" ikke skjede heller. Det er på ingen måte sånn det fungerer, om du føler at du pløyer noen når du puler de burde du kanskje spørre de om legg og forsikre deg om at samleiet er ønsket.

 

Første gangen skjeden penetreres, kan kvinnen få smerter samt å blø. Kanskje skaffe deg litt info på det før du kommenterer og skal fortelle meg at det er oppspikket fanteri?

Lenke til kommentar

 

 

 

Du kan svært lite on anatomi, eller?

Du får lov å utdype litt mer ;)

 

 

Et skjede "pløyes" ikke, på samme måte som at musklene dine utvider og trekker seg sammen etter behov, og som at rompa di ikke er pløyd etter den gangen du hadde forstoppelse, så "pløyes" ikke skjede heller. Det er på ingen måte sånn det fungerer, om du føler at du pløyer noen når du puler de burde du kanskje spørre de om legg og forsikre deg om at samleiet er ønsket.

 

Første gangen skjeden penetreres, kan kvinnen få smerter samt å blø. Kanskje skaffe deg litt info på det før du kommenterer og skal fortelle meg at det er oppspikket fanteri?

 

Kvinner kan oppleve smerte og blø litt da det vi kaller jomfruhinna som er en åpning og ikke en faktisk hinne mellom livmor og omverdenen. Grunnen til at de kan blø er at denne åpningen kan få en rift i seg som fører til at en kan blø. De bør ikke fra den faktiske skjede fordi den enorme penisen sin putter så ekstremt press på veggene at jenta spontant begynner å blø ut av de.

 

Jomfruhinne åpningen kan også få rifter om den ikke stimuleres regelmessig og eventuelt gror sammen hvor riften oppsto og da igjen blø selv om det ikke er første gang hun har samleie.

 

Kanskje du bør komme deg gjennom 9. klasse naturfag før du begynner å fornekte fakta?

Endret av Rudde
  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Så fortell han at du har bare lyst til å bli kvitt dyden din, han vil nok stille seg til disposisjon :p Det er bedre for deg at du får en god første opplevelse enn å bare bli kvitt med den så fort som mulig vel? Hvis han ikke vil så er det helt garantert andre karer som hadde stilt seg i kø for å kunne bli din første :p

Gutter stiller opp i kø fordi jomfruer gir bedre nytelse. Trange vettu

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...