Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om du følger linkene i beskrivelsen min så får du tilgang uten problem :)

 

MartinF:

 

Enig i at den gamle spilleren var langt bedre, mulig det er tilvenning, men så langt liker jeg ikke den nye etter en time med testing. Så lenge den gamle er tilgjengelig er det jo ikke noe stort problem, og den nye får nok noen justeringer etterhvert.

 

Viktig at en gir de tilbakemeldinger på IRC slik de ber om, de er rask med å svare og rask med å rette opp i ting de får tilbakemelding på.

 

Takk for svar!

 

Er det kanaler fra Asia osv. slik at alle PL kamper blant annet vil være mulig å se? I europa er jo det strengt i forhold til hvor mange kamper som kan sendes samtidig.

Lenke til kommentar

Riktignok kun sett så vidt av England kampen via smoothstreams, men det fungerte meget bra for min del. Så håper det fortsetter i dette sporet. Virket ganske oversiktlig i forhold til alphacs og syntes bildekvaliteten virket bedre også. Så får man håpe det fungere like utmerket fremover. 

 

Har benyttet den gamle avspilleren. Fikk en form for error når jeg gikk inn på den nye avspilleren. Server unavailable sto det.

Lenke til kommentar

Ja den store testen på stabil stream blir vel på lørdag når mange skal se rags vs Manchester City. Som City fan, blir drt nok pub denne gangen i derbyet, men dere som streamer får gi rapport etter endt kamp på hvor mye lagging/buffring det var...

 

Kan nok påstå allerede nå at det ikke blir noe lagging/buffring.... SS har fungert utmerket, så lenge jeg har brukt tjenesten. Men du må gjerne fortsette å være skeptisk for min del.

Lenke til kommentar

Sender SS alle Sky kanalene, dvs Sky Sports 1, 2, 3, 4, 5, og News i  HD til 24/7?

 

Kunne jeg f.eks akkurat nå i skrivende/lesende stund, sett på Sky Sports News HD

 

Etter å ha sett videoen under ser det jo ut som at man ikke kan velge hvilken kanaler man skal se på. Dvs, men kan ikke se på Sky Sports News. Stemmer dette?

 

http://youtu.be/q_-pgk8E4FI

Endret av ferale74
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...