Gå til innhold

Oktoberfest 2017 - XmasB - Olympus M.ZUIKO DIGITAL ED 60mm f/2.8 Macro


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Morsom effekt i det blå der.....

 

Det var noe ved det blå bildet som jeg likte uten helt å vite hvorfor eller kunne forklare så jeg slutter meg til RandiA sin kommentar.

 

Liker også spindelvevet 14. oktober.

 

 

Takk for kommentarer. Det blå er dugg på bilen min. Jeg har jukset litt med fargene for å få en litt annen look da.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg plukker ut mine høydepunkter her så langt:

 

3. Fjær med vanndråper et et godt utgangspunkt å jobbe med. Her liker jeg veldig godt diagonalen du ha lagt inn, slik at de andre linjene blir nesten horisontale og vertikale. Liker også etterbehandlingen.

 

4. High-key med siv som speiler seg, med eksponeringen/etterbehandlingen er det nesten vanskelig å se hvor vannlinjen er (spesielt siden du har satt det på hodet). Effektfullt og stilig. Tåler sikkert å henges opp.

 

14. Spindelvev med vanndråper kan være hyperstilig (jeg har også prøvd meg på dette tildligere). Her har du lagt inn forskjellige farger i bakgrunnen for å sprite opp det hele. Du kunne sikkert forsøkt å gå nærmere for å få større "vannkuler", men det ser bra ut slik det er også.

 

16. Heisekraner blir sjelden feil i min bok, her har du fått med litt action også. At det er grålysning gjør det bare enda bedre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

16.oktober - Disse høye kranene er helt uvirkelige synes jeg - stod akkurat og så på en slik en i dag, på en byggeplass jeg følger med på. Utrolig hvor høy den var - og det må være nifst for mannen som sitter høyt der oppe. Fostod ikke helt hvordan han hadde kommet opp heller - det er trappetrinn til å begynne med, men så ikke noen videre oppover.
Fin stemning i 18.oktober - vakker lys-virkning.

Lenke til kommentar

16.oktober - Disse høye kranene er helt uvirkelige synes jeg - stod akkurat og så på en slik en i dag, på en byggeplass jeg følger med på. Utrolig hvor høy den var - og det må være nifst for mannen som sitter høyt der oppe. Fostod ikke helt hvordan han hadde kommet opp heller - det er trappetrinn til å begynne med, men så ikke noen videre oppover.

Fin stemning i 18.oktober - vakker lys-virkning.

 

Det er vel stort sett, om ikke alltid, trapper på innsiden av tårnet. De må rett og slett ta stigen hele veien. En av de arbeidsplassen man skal tenke seg godt om før man blir med ut på byen før en arbeidsdag...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...