Gå til innhold

Oktoberfest 2017 - tomsi42 - m.Zuiko 17mm f/1.8


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fint med dekk på dekk, antar de ikke skal brukes på noe kjøretøy heretter?

Håper ølen smakte likte godt som den ser ut, fine effekter rundt den var det også.

Du fikk fint lys på artisten fra konserten.

De dekkene er nok ferdig på veien, ja :) Ølen var grei nok den - Estrelle alkoholfri er en av de bedre i sjangeren.

 

Fint konsertbilde. Tatt i en pause mellom sanger? Sr på musikeren i bakgrunnen:)

Takk. Ja, dette var mellom to sanger.

 

Ganske naturlig det konsert-bildet ja.

Takk.

Lenke til kommentar

Pussig fenomen, egentlig, at bilkirkegårder blir ettertraktede utfluktsmål, men jeg synes også at det er fascinerende med slikt forfall. Og sorthvitt er jo bare et must her.

Bra at muffinsene dine vises i sorthvitt, de ser atskillig mindre giftige ut enn fargevarianten, jeg likte også at vinglassene ble mer en antydning her og ikke så dominerende som i det med farger.

Lenke til kommentar

Pussig fenomen, egentlig, at bilkirkegårder blir ettertraktede utfluktsmål, men jeg synes også at det er fascinerende med slikt forfall. Og sorthvitt er jo bare et must her.

Bra at muffinsene dine vises i sorthvitt, de ser atskillig mindre giftige ut enn fargevarianten, jeg likte også at vinglassene ble mer en antydning her og ikke så dominerende som i det med farger.

Vi var 24 stk. fra fotoklubben på bilskroten, og det var vel minst 10 andre fotografer der. I tillegg til en del som bare gikk rundt og tittet :D

 

Muffiinsene ser mer giftige enn de var. Toppingen var faktisk spiselig og ikke for søt

 

Fin avslutning på festen! Konsertbildet og gammel årgang falt godt i smak!  :thumbup:

Takk.

 

Det var en pen form for Halloween feiring.

Takk. Det holdt for min del :)

Lenke til kommentar

21.: Som vanlig godt komponert, og svært behagelig etterbehandlet.

 

22.: Ser ut som et typisk fergebilde ja ;) . Skarpt og fint, og noe for fingeravtrykksekspertene...

 

26.: Fint situasjonsbilde, og lyssettingen hjelper betraktelig på.

 

29.: Tok en tur du også ja.  Du har vel vært der før, men mulighetene er jo nærmest uendelige. Rust og generelt forfall kommer bra frem i sort/hvitt her.

 

31.: Dårlig med feiring her, men neppe å forakte med kaker og sprudlevann. Jeg tror spoileren også hadde fungert greit i sort/hvitt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...