Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Krangling i familien


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jaudu! Sant nok. Men at man skal kunne utdype sin fulle argumentasjon, samt fatte full informasjon bør man gjøre det. Spesielt for min del, ser jeg det an på trådens emne samt min interesse om jeg skal begå meg ut på 6, 15 eller 20 sider med svar.

 

Jeg for min del føler jeg ikke klarer å svare på beste måte og fatte hele emnet før jeg får lest det helt ut. Dette som gjør man til en forumbruker. Lese & forstå - poste! :-)

Lenke til kommentar

Det var akkurat det jeg også tenkte, Ilpostino! Takk :)

 

Dessuten skrev jeg jo ikke sååå mye? OG om man har vondt av den tiden eller det er for følsomt bør det ikke legges ut på nett!

 

Bra du har begynt å ta skolen seriøst, Sunniva. Du kommer nok ikke til å angre på det. Jeg tok ikke vgs seriøst og nå sitter jeg her i Bergen og tar opp fag igjen..... Ikke verdt det

Lenke til kommentar
Jeg tror kanskje det er stress, for jeg føler alltid at det er noe jeg burde gjort. Jeg har jo to hester, og det er sykt mye arbeid.. jeg gleder meg faktisk til å få solgt den ene nå, har hun ute til salgs. Så håper jeg får solgt hun snart.

Men det er mye jeg ikke har sagt til så mange folk og, alvorlige ting jeg egentlig burde ha snakket ut om.

 

Huff.. ja, jeg vil jo bli kvitt det, men det er så mye enklere sagt enn gjort..

 

Da har du noe å glede deg til der, en mindre hest å passe og litt mindre plikter i forhold til det. Kanskje kan du bruke pengene til noe også, eller spare dem.

 

Disse alvorlige tingene ville jeg vurdert å tatt med til en psykolog, det virker som at du bare venter på bedre tider eller en bedre anledning uten å gripe tak i det selv.

 

Er ikke meningen å legge skylden for noe av det over på deg, ting er som de er men noen ting har du selv kontroll over og bare en person å prate med som har taushetsplikt kan i mange tilfeller hjelpe mye. Er du flaks så strever du med noe som kan ordnes eller lindres.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Hei, trådstarter. Her slenger mange ut sine meninger om saken, men hva har videre skjedd? Ser frem til å høre fra deg.

 

Har ikke vært aktiv på forumet frem til nå, dette er jo utrolig lenge siden! Skjemmes over det den dag idag, kunne aldri gjort noe sånt mot mamma nå når jeg er 17 år. De hestene jeg hadde da jeg startet denne tråden er solgt, men har derimot en ny hest nå. Jeg slet veldig med fravær, både pgr sosial angst og for jeg var så utrolig sliten hele tiden. Så nå tar jeg kun engelsk på fredager, og får bare 6'ere nesten hele tiden! Kjempe fornøyd og stolt over meg selv! :) Skal også begynne å jobbe på Rema 1000, slik at jeg kan betale pappa tilbake for alt fôret han har kjøpt til hesten min.

 

Betingelsen for at jeg skulle få meg hest igjen var at jeg betaler alt selv(pappa hjelper av og til viss han har råd, men kommer ikke til å være han som skal betale alt), og det kommer jeg til å gjøre også. :)

Lenke til kommentar

wow, virkelig stolt av hvordan du har blitt.

Har lest alle sidene så langt og var vel enig med hva resten synts om deg, men det siste innlegget ditt var virkelig en positiv overraskelse.

Bra jobba :-)

 

Edit:

Og takk for oppdateringen, var veldig spent på hvem det var som hadde bumpet tråden, bra det var deg. Hvordan gikk det med planene dine, flyttet du til Bergen?

Endret av -Léon-
Lenke til kommentar

wow, virkelig stolt av hvordan du har blitt.

Har lest alle sidene så langt og var vel enig med hva resten synts om deg, men det siste innlegget ditt var virkelig en positiv overraskelse.

Bra jobba :-)

 

Edit:

Og takk for oppdateringen, var veldig spent på hvem det var som hadde bumpet tråden, bra det var deg. Hvordan gikk det med planene dine, flyttet du til Bergen?

 

Tusen takk! :)

Nei, jeg bor fortsatt på Stord. Vært sammen med kjæresten min i 1 år nå, og vi bor sammen hos mamma og de :) Det hadde jeg ikke trodd at jeg kom til å klare for et par år siden. :p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Fortell meg hvordan jeg kan tjene penger nok til å betale alle utgiftene for 2 hester i mnd, så gjør jeg det mer en gjerne. Grunnen til at mamma og pappa betaler hestene mine er jo for de har jobb, noe jeg ikke har. Men hvem kan forvente at en 15 år gammel jente skal kunne tjene bra nok til å betale alt for seg selv og hestene sine?

 

17 år?

 

Er 17 år nå ja.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...