Gå til innhold

Sony avduker nytt, gratis skytespill (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og når de sier gratis mener de egentlig pay-to-win selvfølgelig. Ingen ting kan være for gratis. Jeg håper virkelig spillet er så glatt som traileren viste, for da kan dette være ganske gøy tror jeg. Så litt som CoD 4 blandet med Quake.

 

Jeg håper for FPS sjangerens fremtid at dette kan være et bra spill.

Lenke til kommentar

Spill med mikrotransaksjoner ender ofte opp med å bli dyrere enn å kjøpe et vanlig spill.

 

Over lengre tid, kanskje. Selv har jeg sikkert klokket over 300 timer i League of Legends, og har antageligvis brukt omlag 300 kroner. Jeg vil argumentere for at godt designede gratisspill (der mikrotransaksjonene ikke tilbyr fordeler du ikke kan tilegne deg gjennom spilling) åpner opp for større frihet i forhold til hva man ønsker å betale. Ønsker du å smette inn en femtilapp nå og da kan du gjøre det, men du kan også velge å knuge på pengeboka uten problemer.

Lenke til kommentar

For å få et fortrinn i kampene kan spillerne benytte seg av spesielle egenskaper kalt «Kill Skills», som for eksempel roboter som fanger opp fienden, eller kraftige luftbaserte angrep.

 

Blir som nyeste CoD med andre ord, sitte som en faggot i basen mens man bruker bots/airstrike. Noty.

Endret av eleNef
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...