Gå til innhold

Anmeldelse: Resident Evil 5 (X360)


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+981234789

er samme prinsippet i 1, 2 og 3 også, stop and shoot

det er en grunn til at man ikke kan røre på seg.

man blir mye mer stresset og det vil litt vanskligere,

kunne man røre på seg ville det blitt alt for enkelt

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
er samme prinsippet i 1, 2 og 3 også, stop and shoot

det er en grunn til at man ikke kan røre på seg.

man blir mye mer stresset og det vil litt vanskligere,

kunne man røre på seg ville det blitt alt for enkelt

 

Jeg regner med spillutviklerene faktisk klarer å tilpasse vansklighetsgraden til kontrollmulighetene.

 

AtW

Lenke til kommentar

Fra spøk til alvor. Hvis det kom zombier etter meg ville jeg gått bakover mens jeg skjøt fremfor å løpe bakover. Snu meg, stå stille mens jeg skyter, snu meg igjen, løpe bakover, snu meg, skyte. osv...

 

Det funker sikkert, og det virker som om enkelte liker spillmekanikken, men jeg har det med å irritere meg kraftig over ting som dette. :)

post-131222-1237327318_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Wesi... Weisva...

Du må nok hjelpe meg

 

Det det var egentlig en kommentar mot at det er "greit" for Resident Evil å ha stive kontroller. Og det var det, når RE var et horror spill og ikke ren action som i dag.

 

EDIT: Brukte jeg seriøst 3 min på å skrive dette? Dæven, multitasking er hardt

Endret av Merkwürdichliebe
Lenke til kommentar

Faktisk så føler jeg det omvendte: Det blir for forutsigbart. Du står i ro, de løper mot deg men begynner plutselig å gå når de er nære nok, du skyter fot og serverer til sist knokesmørbrød. Stomp de andre som falt.

 

*Gjesp* Gi meg heller enten panikkaction som i Left 4 Dead eller statisk suspense som i de tidligere RE-titlene. Ikke en blanding

Lenke til kommentar
Du står i ro, de løper mot deg men begynner plutselig å gå når de er nære nok, du skyter fot og serverer til sist knokesmørbrød. Stomp de andre som falt.

Jeg har ikke spilt spillet, men jeg har sett på noen spille det i noen timer. Det at zombiene stopper var det jeg reagerte mest på, og det ser ut som noe utviklerene har lagt inn for å kompensere for at zombiene i det hele tatt har muligheten for å komme nær deg.

Lenke til kommentar

Jeg likte kontrollsystemet jeg, men jeg skal være enig i at inventory-opplegget ble litt tungvindt. Kunne i allefall vært slik at man pauset spillet når man skulle bytte våpen eller andre objekter, for det kan bli litt intenst inniblandt, men Resident Evil 5 er et bra spill :)

Endret av gnaling94
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...