Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg (m0nkey) er ute etter 4 (eller flere) spillere som kan spille 5 dager i uka på TLB (The Lethal Bananas) jeg er for øyeblikke 14 år gammel, og tar csgo VELDIG seriøst. Håper det er noen der ute som er interessert i å spille på laget. Min steam bruker: http://steamcommunity.com/id/m0nkeyTLB/ eller m0nkey @ TLBgaming *//

 

Krav*

 

MÅ være norsk!

over over GNM (etter oppdatering)

MÅ ha faceit konto! (fordi vi spiller vanligvis der)

MÅ ha ESEA konto (der også)

MÅ ta dette seriøst, og være god selvfølgelig!

 

Mvh m0nkeyTLB 

Endret av m0nkey @ TLBgaming *//
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 måneder senere...

Er 21 år gammel, er i LEM akkurat nå, har ikke spilt MM for lenge siden, har spilt mest Faceit og Kickback , tar spillet seriøst og har lyst å komme seg videre med et lagg som tar det seriøst, har prøvd å lage eget, men det går ikke finner aldri noen seriøse som er til stedet. Spiller vanligvis AwP/sniper - entry( ganske aggressive med sniper) har vært som IGL også siden Cs 1.5-csgo nå så har mye erfaring. Hvis er interessert ta kontakt,

https://steamcommunity.com/id/fenix99/

Skriv meg på steam at du har adda eller svar her ,fordi er mange invitasjoner, så blir vanskelig å finne deg. ;)

MvH FenixeN

Endret av FenixeN95
Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Er 21 år gammel, er i LEM akkurat nå, har ikke spilt MM for lenge siden, har spilt mest Faceit og Kickback , tar spillet seriøst og har lyst å komme seg videre med et lagg som tar det seriøst, har prøvd å lage eget, men det går ikke finner aldri noen seriøse som er til stedet. Spiller vanligvis AwP/sniper - entry( ganske aggressive med sniper) har vært som IGL også siden Cs 1.5-csgo nå så har mye erfaring. Hvis er interessert ta kontakt,

https://steamcommunity.com/id/fenix99/

Skriv meg på steam at du har adda eller svar her ,fordi er mange invitasjoner, så blir vanskelig å finne deg. ;)

MvH FenixeN

Lenke til kommentar

Heisan! Om du enda trenger spillere så ønske æ å stille på "prøvespill". 23 år gammel, har "bare" spilt cs i 1.5 ish år, men det æ mangle på år velge æ å tro tar æ igjen på hardt arbeid. Har allerede lagt ned godt over 1.2k timer i spill, og utallige timer i å analysere å se esport. Spiller minst 3-5 matche per dag, og langt mer i helgene. På mitt første år har æ rukket å ranke opp til suprime, og spiller som regel me en gjeng svensker. Ønsker å etterverdt finne noen norske for å danne et lag, som kanskje en dag kan kvallike til en av divisjonene i telenorligaen.

 

Mvh Mejabba

Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...